Mother, will they like this song?
ThePriest heeft het een paar topics naar onderen over FontLab. Ken het programma niet, maar misschien dat je daar wel mee kan wat je wil...
WESSOL!!! ...
Stoer; Marduq
Verwijderd
Op zondag 16 juni 2002 22:33 schreef XangadiX het volgende:
WESSOL!!! ...
anyway, zoek eens op download.com naar font progjes, zitten een hoop bruikbare dingen tussen...
Volgens mij was juist de reden dat ik ooit Corel installeerde het feit dat je meteen als font kon bewaren. Dus ik zou even op F1 drukken. Moet je per letter opslaan en dan maakt ie er een TTF van, in het verleden gedaan met mijn handschrift.
Op zondag 16 juni 2002 22:33 schreef de grote boze XangadiX het volgende:
WESSOL!!! ...
Ik denk dat Xangadix hier op zijn eigen unieke (lees holbewoner achtige) manier aan TheLunatic kenbaar probeert te maken dat dhr. Wessol wellicht meer over dit onderwerp weet. Dat of hij wilde gewoon schreeuwenOp zondag 16 juni 2002 22:40 schreef Type het volgende:
[topic=524831/1/25] in dit topic wat nu nog steeds zichtbaar is in het /13 lijstje is een discussie gaande zoals gezegd. Misschien voortaan eerst heel even kijken voordat je post
|{ brrr }] |
uhm... ja, ik geloof dat Wessol wel het meest een letter-type is... (leuke woordgrap!)
maar icq die jongen en/of meel hem
maar icq die jongen en/of meel hem
offtopic:
mag ik daar verder aan toevoegen dat ondanks het feit dat ik in een grot woon Yellow beter had kunnen zuipen dan onvoldoendes halen voor zijn tentames...
mag ik daar verder aan toevoegen dat ondanks het feit dat ik in een grot woon Yellow beter had kunnen zuipen dan onvoldoendes halen voor zijn tentames...
Stoer; Marduq
Mag ik dan zeggen dat ik de topictitle van dat topic niet echt vindt aansluiten op mijn probleemOp maandag 17 juni 2002 00:39 schreef Yellow het volgende:
[topic=524831/1/25] in dit topic wat nu nog steeds zichtbaar is in het /13 lijstje is een discussie gaande zoals gezegd. Misschien voortaan eerst heel even kijken voordat je post
Mother, will they like this song?
Ik heb er ook een paar gemaakt (zie http://www.1001fonts.com/search.html?query=blaise), waarvan de meesten nogal crappy (behalve "blame my parents...").
Daarvoor gebruikte ik Font Creator Program 3.0, wat eigelijk best wel een stinkprog is door zo weinig opties, maar wel de enige shareware.
edit:
Maar om antwoord te geven op de vraag: Met Font Creator Program 3.0 kan je plaatjes invoegen, en omzetten naar een letter.
Daarvoor gebruikte ik Font Creator Program 3.0, wat eigelijk best wel een stinkprog is door zo weinig opties, maar wel de enige shareware.
edit:
Maar om antwoord te geven op de vraag: Met Font Creator Program 3.0 kan je plaatjes invoegen, en omzetten naar een letter.
je kunt volgens mij met corel letter types zelf maken !
Op zondag 16 juni 2002 23:08 schreef OzBoz het volgende:
Volgens mij was juist de reden dat ik ooit Corel installeerde het feit dat je meteen als font kon bewaren. Dus ik zou even op F1 drukken. Moet je per letter opslaan en dan maakt ie er een TTF van, in het verleden gedaan met mijn handschrift.
uhuh...Op dinsdag 18 juni 2002 11:21 schreef sebas_82 het volgende:
je kunt volgens mij met corel letter types zelf maken !
Pagina: 1