Toon posts:

formulier leeg na gebruik back button

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat opzich wel handig is, is dat als je een formulier submit en je klikt daarna op de backbutton, dat je dan normaal gesproken alles weer ziet wat je daarvoor heb ingevuld. Ik merk alleen dat dit bij wat grotere formulieren echter niet het geval is - die zijn dan weer helemaal leeg.
Kun je dit nog ergens instellen ofzo, in je browser? Het is een script voor eigen gebruik, dus hoef geen rekening met anderen te houden en anders moet ik weer allemaal code op gaan nemen wat er voor zorgt dat je het toch ziet. Gewoon de backbutton zou handiger zijn..

• WouZz
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

WouZz

Elvis is alive!

[topic=526182] :?

On track

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 20:21 schreef WouZz het volgende:
[topic=526182] :?
die staat in P&W, en in P&W hoort geen HTML :)

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Op zondag 16 juni 2002 20:22 schreef SH007 het volgende:

[..]

die staat in P&W, en in P&W hoort geen HTML :)
Hij bedoelt dat het een crosspost is.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Op zondag 16 juni 2002 20:30 schreef Rickets het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat het een crosspost is.
nee de P&W versie is dicht
en nu weer on topic

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Je hebt waarschijnlijk in de headers opgegeven dat je browser geen cache mag gebruiken

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Topicstarter
Ik had 'm per ongeluk in het verkeerde forum gezet, daar werd ie afgesloten, vandaar dat ik het hier poste.

over die cache: Nee, dat heb ik niet, en anders zou ik er met kleinere formulieren ook wel last van hebben

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:10

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Misschien komt het juist door de grootte :? Mag hij maar 250 tekens opslaan, en staan er in het formulier 500, dus slaat hij niets op?

just a wild guess

Met sss (server side scripting) kun je iig de value van een input regelen, doe ik altijd als een formulier niet compleet is ingevuld.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• _DeWie_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 16:23
controleer de method is.
Volgens mij zit er een verschil tussen post en get.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien komt het juist door de grootte :? Mag hij maar 250 tekens opslaan, en staan er in het formulier 500, dus slaat hij niets op?

just a wild guess
ja...tot die 'wild guess' was ik ook al gekomen, maar daar ben ik natuurlijk niet mee geholpen
Met sss (server side scripting) kun je iig de value van een input regelen, doe ik altijd als een formulier niet compleet is ingevuld.
dat ik het met wat code kan oplossen weet ook wel, dat schreef ik ook al eerder, maar daar zoek ik dus niet naar
controleer de method is.
Volgens mij zit er een verschil tussen post en get.
Dat zit er wel degelijk ja. Een visueel verschil is dat get het aan de url vastplakt. ik doe het via post en daar is niets mis mee
Pagina: 1