Jij maakt een geintje?
Het antwoord, een videokaart met tv out kopen dus.
Het antwoord, een videokaart met tv out kopen dus.
je hebt ook TV kaarten met TVout, als ik me niet vergisOp zondag 16 juni 2002 19:44 schreef Evil M@V het volgende:
[..]
TV kaart? Dat is een kaart om tv op je pc te krijgen ik wil het eigenlijk andersom
dat is dus het goeie antwoordOp zondag 16 juni 2002 19:42 schreef Rappie het volgende:
trust televiewer
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Verwijderd
Een student zou moeten weten dat het "Kost veel" of "Is duur" is en niet "Kost duur"Op zondag 16 juni 2002 19:44 schreef Evil M@V het volgende:
[..]
Ja maar een Grafische kaart met TV out kost best wel duur voor een studentik vraag eigenlijk of er een andere oplossing is
Trouwens, een kaart met tv-out is absoluut niet duur.
Voor €50 heb je er zeker al een (eventueel nog goedkoper zelfs door goed te zoeken op 2e-hands-sites).
Je GF2 krijg je ook nog geld voor hoor.
Als je het goed speelt hoef je zelfs helemaal geen geld bij te leggen.
het is dus uitermate dom om te roepen dat een nieuwe videokaart geen optie is.
Het is je enigste optie en het is helemaal geen optie die je veel geld gaat kosten.
Nog even een opmerking voor iedereen die altijd Trust Televiewer roept:
Ophouden daarmee!!
Televiewers zijn NOOIT een optie (vertel mij maar een wat zo'n ding kost en wat een nieuwe videokaart (MX-je of zo) met tv-out kost dan zul je zien dat zelfs wanneer je je oude videokaart NIET verkoopt je nog voordeliger uit bent dan met een telefrutter)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()