brakke fan op Leadtek Gefore 3 ti200 TDH

Pagina: 1
Acties:

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 23:04
Hoi,

Ik heb sinds eind januari een leadtek geforce 3ti200 TDH, maar nu begint de fan op de leadtek een ratelend geluid te maken. Dit is neem ik aan toch niet normaal?
Wanneer ik de fan met mijn vinger iets langzamer laat draaien is de ratel weg, maar ja dat is natuurlijk geen permanente oplossing >:)

Ik heb nog garantie dus ik zou terug kunnen gaan naar dynabyte waar ik hem gekocht heb, maar wat zijn dan de mogelijkheden want deze kaart wordt niet meer gemaakt? ik neem aan dat ze deze ook niet meer hebben liggen bij dynabyte?

En eerlijk gezeg heb ik geen zin om me kaart lang kwijt te zijn

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

nieuw fannetje erop schroeven/lijmen/spijkeren

niks

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 23:04
Op zondag 16 juni 2002 19:43 schreef Chop2000 het volgende:
nieuw fannetje erop schroeven/lijmen/spijkeren
Ja ok dat kan, maar ik heb nog garantie dus daar wil ik eigenlijk als eerste gebruik van proberen te maken.

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:52

Canis Lupus

Vosbot

Op zondag 16 juni 2002 19:46 schreef Unicron het volgende:

[..]

Ja ok dat kan, maar ik heb nog garantie dus daar wil ik eigenlijk als eerste gebruik van proberen te maken.
Lijkt me simpel. Ga naar de winkel en leg je klacht uit. Ze kunnen er dan niet omheen en moeten je kaart (binnen redelijke termijn) maken. En anders eis je een nieuwe, of vergelijkbaar produkt :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

Noway dat je voor dit soort ongein garantie krijgt...zeggen ze maak maar schoon die fan, die stof die jij in je systeem hebt hebben zij niet veroorzaakt.

Zou mooi wezen elk half jaar een nieuwe videokaart omdat de fan een beetje ratelt. Dat wordt dus nieuwe fan er op zetten

Verwijderd

probeer in elk geval eerst maar eens je fannetje te olien, dat moet al wel helpen. Als dat niet genoeg helpt, koop dan in elk geval geen blue orb, want die dingen maken echt een f*cking herrie.
Pagina: 1