Quake III: Arena vraagje

Pagina: 1
Acties:

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zit met een klein probleempje, de 'helderheid' (brightness) in Quake3 is te donker. Dit kan niet worden opgelost via het slidertje 'brightness' in de options, ik heb op de één of andere manier maar 2 :? verschillende settings: te donder, en iets minder donker. Dit is 'spontaan' gebeurd bij de vorige install, waarschijnlijk ligt het aan m'n videokaart, maar ik heb geen zin om dat te gaan uitzoeken nu (:)), dus nou is mijn vraag (eindelijk!! hoor ik sommigen denken): is er toch een command+parameters om de brightness in te stellen?? Weet iemand die toevallig?

Verwijderd

je kan in de console je gamma (cg_gamma geloof ik) aanpassen, maar weet niet of dit zin heeft, anders ff powerstrip downen en hardware matig je gamma veranderen.

• Commander Zulu
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-01 15:21
Heb ik ook sinds ik W2K gebruik.

Ik los het op door de slider heen en weer te bewegen, want ik heb gemerkt dat alleen de eerste 20% van de balk invloed hebben, en het hele bereik beslaan.

Probeer de helderheid eens op 10% te zetten, en dan ietsje hoger, enz.

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Aha, bekend probleem dus (ik draai ook win2k), samen met de 1.17 update. Maar hoe ik ook zit te kloten met de slidertje, ik krijg de helderheid niet zoals voorheen. Maar ik zal nog eens wat research doen, als ik iets vind, post ik het hier wel.