Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
En als je eerst de bewerkte video wegschrijft, opnieuw inleest en dan als breedbeeld opslaat?Op zondag 16 juni 2002 19:16 schreef Phoenixx2K het volgende:
Ik heb een Pinnacle Studio DV videocapturing kaart, daarmee kan wel breedbeeld worden ingelzen, maar als ik er bewerkingen op uitvoer, kan ie het niet meer wegschrijven als breedbeeld. Als je bijvoorbeeld een overgang maakt, springt ie eerst op normaalbeeld voor de overgang, waarna ie weer op breedbeeld springt. Dat is dus heel irritant!!!
Heeft iemand hier ook ervaringen mee? En is dit uberhaupt op te lossen?
Die optie ben ik nog nergens tegengekomen, want anders had ik dat natuurlijk wel gedaan. Als die optie er is, waar zit die dan?En als je eerst de bewerkte video wegschrijft, opnieuw inleest en dan als breedbeeld opslaat?
sorry voor de kick, maar anders verdwijnt ie in vergetelheid vrees ik...
Je bewerkt eerst de hele video. dan bak je er een 720 x 576 AVI van zodat je nog de volle kwaliteit hebt. En als ik me niet vergis kan je die AVI video opnieuw inladen en dan weer wegschrijven als breedbeeld AVI.Op zondag 16 juni 2002 21:39 schreef Phoenixx2K het volgende:
[..]
Die optie ben ik nog nergens tegengekomen, want anders had ik dat natuurlijk wel gedaan. Als die optie er is, waar zit die dan?
Wees even duidelijk aub. Monteer je met anamorphic materiaal ?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Wat is anamorphic materiaal?Op dinsdag 18 juni 2002 16:24 schreef tbusquet het volgende:
Wees even duidelijk aub. Monteer je met anamorphic materiaal ?
Kan het trouwens ook alleen aan de software liggen? Of ligt het ook aan de capturing-kaart? Dat laatste lijkt me vreemd, want als je alleen knipt en plakt, dan schrijft ie wel breedband weg. Als het echt alleen aan de software ligt, weet iemand anders dan betere software dan de meegeleverde pinnacle studio 7?
Adobe Premiere, Windows Movie MakerOp donderdag 20 juni 2002 18:15 schreef Phoenixx2K het volgende:
Kan het trouwens ook alleen aan de software liggen? Of ligt het ook aan de capturing-kaart? Dat laatste lijkt me vreemd, want als je alleen knipt en plakt, dan schrijft ie wel breedband weg. Als het echt alleen aan de software ligt, weet iemand anders dan betere software dan de meegeleverde pinnacle studio 7?
Pagina: 1