Toon posts:

Automatische terugloop op websites

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op zo'n cu2 site ff mijn profiel gemaakt op verzoek van meiden, die kunnen echt doorzeuren :)

Nou heb ik een lap tekst, maar het loopt gewoon door die teks en is het errug lastig lezen omdat je elke keer onderin die balk moet verschuiven.
Met Notepad kan je dan automatische terugloop instellen maar met websites maken kan ik het nergens vinden.

Voor als je niet precies begrijpt met wat ik bedoel dat je met die balk moet schuiven, check hiero: http://www.cu2.nl/speccy

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Komt doordat er iets niet op één regel past. Ik gok "BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR"

Ik heb trouwens in geen tijden zo'n lelijke en slome site gezien als cu2 :{

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Bij mycu2 staat uitgelegd hoe je alles in <div>jes zet. Als je dat eerst doet, alles in 1 grote div die je ong. 600px breed maakt...

Zo tezien heb je de <br> knop allang gevonden, dus ik snap eigenlijk niet wat er fout gaat op jouw cu2 page.
Het zou door uitspraken als
BIEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kunnen komen, daar lange woorden op 1 regel niet afgebroken worden en dus de layout uit zn verband rukken.

Leer ff wat meer html enzo, dat is nog leuk ook :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
heb er 2 jaar geleden in gezeten, maar toen kwam van alles stuff bij, dat ik er gek van werd. Ben er toen helemaal gekapt in sites.
En ja, cu2... zoals ik al zei, meiden kunnnen echt zeuren :)

edit:

Werkte, thnx

Verwijderd

Tja, die is toch echt basiskennis, en je had dit makkelijk zelf op kunnen lossen als je er wat tijd aan had besteed.

Dit topic is gesloten.