jah verveelde me d00d ik d8 zal die duron maar eens gaan overclocken, loopt nu lekker op 1050 maar meotnog even met voltage gaan spelen staat nog iets te hoog... ik heb hem ooitop 1100 gezien ander mbo helaas (zelfde cpu):( maar wat vinden jullie ervan?
sorry niet echt bijzonder.
Maar..
..wat zijn de temps?
Maar..
..wat zijn de temps?
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Is toch nog een overclockings percentage van : 23,809523809523809523809523809524 %
.
Niet slecht, maar het kan beter met zulke cpu's...
Niet slecht, maar het kan beter met zulke cpu's...
owh jah vergeten met een sztandaart coolermaster koelertje en een ventilator op 51C zoals ik al zei mot nog ff met het voltage spelen
erhm...
zou je misschien meer dan 0 keer kunnen kijken naar wat je zelf typt?
Je bent niet op MSN ofzo
.
Verder niet echt een bijzondere casemod maar ik denk dat je daar ook wel achter had kunnen komen zonder een topic te openen
Je bent niet op MSN ofzo
Verder niet echt een bijzondere casemod maar ik denk dat je daar ook wel achter had kunnen komen zonder een topic te openen
hmm.. dat heb ik ook gehad.
Nu niet meer, ik wil nu stilte, kheb hem nu gewoon orgineel draaien. Dus mijn fans allemaal ook heel langzaam daaien
Nu niet meer, ik wil nu stilte, kheb hem nu gewoon orgineel draaien. Dus mijn fans allemaal ook heel langzaam daaien
casemod? waarOp zondag 16 juni 2002 18:41 schreef SEFje het volgende:
erhm...
Je bent niet op MSN ofzo.
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
vind ik best aardig! ik heb de zelfde cpu, kom echt niet verder dan 1000, ook niet met voltagemods...
"Overclocking, Casemods & Elektronica"Op zondag 16 juni 2002 18:41 schreef SEFje het volgende:
*kuch* "overclocking" */kuch*
Pagina: 1