Toon posts:

autoradio met dvd-speler voor 349 euro.

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
krijg je de radio erbij of niet????

Verwijderd

Car DVD-speler + 14 cm. kleurenscherm
ja dus....

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:48

w00Dy

Make soap, not war

die prijs is extreem laag vind ik, als je bedenkt dat mijn standalone speler 500 euro kost, en je hier nog een schermpje, mp3 speler enz bijkrijgt. Weinig kwaliteit dus

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Marquant is geen slecht merk hoor.

En tevens hebben standalone dvd spelers wel iets meer opties dan een auto versie. Als ik nou een eigen auto kon betalen dan had ik hem zeker gekocht.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:45
heeft dat marquant ei'k een website? kan niks vinden iig.

Verwijderd

Wat moet je nou weer met een dvd speler in een auto?

• mario007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:20
Op zondag 16 juni 2002 20:35 schreef Barisje het volgende:
Wat moet je nou weer met een dvd speler in een auto?
mp3 cd's afspelen en als je in de file staat of ff lekker bij een tankstation aan het rusten bent ff een dvd-tje kijken

<leeg>

• mollie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 22:22

mollie

ze hebben wel een dvd/autoradiomodel maar dat is niet die van de kijkshop volgens mij .. denk dat dit em is
dvd speler:
Afbeeldingslocatie: http://www.allied-electronics.nl/~allied-e010/images/Mcd01.jpg

350 euro weinig geld? ik denk dat het niet onreeel is als je kijkt dat een normale goedkope dvd speler 175-200 euro of minder kost .. blijft er 175-200 euro voor een 14cm schermpje over..kijk maar es verder op het forum ,maar voor dat geld zijn prima schermpjes te koop.. maja met die euros LIJKT het mischien erg goedkoop.. reken maar es om in guldens en zeg het maar es hardop dan gaat dat gevoel vanzelf over ;) hehe

owja.. ik neem aan dat je ook een aux op je autoradio moet hebben ?? anders zal het niet veel geluid geven ;)

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 18:42 schreef thedolf het volgende:
LOL :D

Marquant is baggerspul. Ik weet niet hoe jij erbij komt dat het niet slecht is. Tis te vergelijken met Climax en Supertech, maar goed het schermpje is niet duur. De kwaliteit zal ook wel naar de prijs zijn ;)

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Trax_Digitizer

are we there yet?

Marquant is helemaal niks. Ik werk al een paar jaar bij grote electrozaken (ITS, Megapool en op het moment BCC) en marquant is echt de lada in de electrobranche. Echt bagger. Persoonlijke mening: niet aan beginnen. Zo goedkoop is nooit veel goeds, zeker niet als het van marquant is.

Verwijderd

Maquant is een slechte zaak.
Ik heb het nooit gekocht omdat ik het te goedkoop en dubieus vond. (corigeer de spelling van deze 15 jarige tweaker wannabe)
Kijk naar sony en andere (goede) merken.

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
marquant is gewoon oem-spul, of er nou teletech, superpech, yoko of een ander ranzig merkje, het komt allemaal uit dezelfde fabriek. soms is 't redelijk spul, vaak ook niet.

deze dvd speler heeft prolly totaal geen buffer zodat bij elk klein schokje je dvd opnieuw ingelezen moet worden. mijn broer verkoopt ECHTE dvdspelers voor in auto. deze liggen een "tikkie" hoger in aanschaf dan deez. zonder scherm zo'n 7/800 euro.

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01 12:03

The_Duke

ho gek!

Ik zie het nut van DVD kijken in de Auto op zo'n klein schermpje niet echt.
Het enige nut wat ik zou kunnen verzinnen is om tijdens de vakantie de kids achterin hun bek te laten houden maar ja, mot je da schermpje ergens achterin bouwen. En dan gebruik je m nog maar 1 of 2 keer per jaar.
voor dat geld kan je beter een vette pioneer mp3 speler kopen :P

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 19:00 schreef wibblemoo het volgende:
marquant is gewoon oem-spul, of er nou teletech, superpech, yoko of een ander ranzig merkje, het komt allemaal uit dezelfde fabriek. soms is 't redelijk spul, vaak ook niet.

deze dvd speler heeft prolly totaal geen buffer zodat bij elk klein schokje je dvd opnieuw ingelezen moet worden. mijn broer verkoopt ECHTE dvdspelers voor in auto. deze liggen een "tikkie" hoger in aanschaf dan deez. zonder scherm zo'n 7/800 euro.
Ik denk dat dit idd eerder reeele prijzen zijn voor een beetje fatsoenlijk spul.
Op woensdag 19 juni 2002 19:04 schreef The_Duke het volgende:
Ik zie het nut van DVD kijken in de Auto op zo'n klein schermpje niet echt.
Het enige nut wat ik zou kunnen verzinnen is om tijdens de vakantie de kids achterin hun bek te laten houden maar ja, mot je da schermpje ergens achterin bouwen. En dan gebruik je m nog maar 1 of 2 keer per jaar.
voor dat geld kan je beter een vette pioneer mp3 speler kopen :P
Hier kun je ook MP3 cdtjes in afspelen, dus is ie wel nuttig, en voor zo'n kleine meer prijs is het het overwegen waard, al blijf ik erbij dat het wel een beetje HEEL goedkoop is!!

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01 12:03

The_Duke

ho gek!

Op woensdag 19 juni 2002 19:05 schreef Hawks het volgende:

[..]

Ik denk dat dit idd eerder reeele prijzen zijn voor een beetje fatsoenlijk spul.
[..]

Hier kun je ook MP3 cdtjes in afspelen, dus is ie wel nuttig, en voor zo'n kleine meer prijs is het het overwegen waard, al blijf ik erbij dat het wel een beetje HEEL goedkoop is!!
Ik denk niet dat je dat geval meej een pioneer mp3 autoradio mag vergelijken, het kwaliteitsverschil is nogal groot.
Ik blijf van mening dat een DVD speler in de auto gewoon totaal nutteloos is.
Ik zie het al voor me, kom schat, gaan we een dvd'tjuh kijken in de auto gog vet man op een 14" schermpje, dik genieten (NOT)

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 18:42 schreef thedolf het volgende:

En tevens hebben standalone dvd spelers wel iets meer opties dan een auto versie. Als ik nou een eigen auto kon betalen dan had ik hem zeker gekocht.
uhm... naar mijn weten is marquant echt eersteklas bagger
en ik denk dat dit wel bevestigd wordt in de vele autoradio en -versterker topics

daarin brult iedereen dat je beter paar knaken meer kan neertellen voor merken als sony, jvc, pioneer, etc...

ik weet niet wat zo'n schermpje los kost? en of je dat kan modden ofzo met een andere radio/cdspeler/laptop+dvd ofzo, want dan kan je er nog wel wat leuks van bakken misschien :?

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2025
Maar heeft er nou al iemand dat ding gekocht ?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-03 07:17
Ik d8 altijd dat Marquant en Yoko hetzelfde waren, zoals Philips en Aristona zeg maar.

Ik zou er niet aan beginnen, een beetje CD/MP3 autoradio kost je al meer dan dit setje :o

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Wat zijn nou een beetje goede alternatieven dan? en dan iets wat neit meteen 5x duurder is?

Ik heb op I-net idd een heleboel negatiefs gehoord over marquant.
Wat ik me nu dus afvraag is; of er betere setjes te koop zijn voor een klein beetje meer, of moet je meteen je ziel aan de duivel verkopen wil je iets beters hebben??

Ik luister eigenlijk noooit naar de radio in de auto, altijd naar cd's.

Heb ik voor dit ding nog wat nodig (versterker oid) om hem te gebruiken?? (okay speakers ook natuurlijk)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Kent iemand het merk Revoy??

En wel hierom:

http://www.revoy.nl/index/nl/nieuw.shtml

Hij is wat groter, TFT/lcd moet je los kopen (lijkt me geen probleem) en hij zit er voor mijn gevoel wat degelijker uit.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

had geen nut om een nieuw topic hiervoor te openen vind ik. Dus....

Ik heb sinds gisteren de Revoy md-20 dvd speler in mijn auto zitten en het is echt een aanrader. Speelt vcd dvd en mp3 probleemloos af (cd-r en rw). Mooit tftje bij gekocht van 5.6".

Meteen maar nieuwe autoradio gekocht met wat speakertjes. (goedkope Kenwood)

Echt een leuk ding. voor info mail maar ff.

• Hoyden
Op zondag 30 juni 2002 17:45 schreef Flagg het volgende:

Ik heb sinds gisteren de Revoy md-20 dvd speler in mijn auto zitten en het is echt een aanrader. Speelt vcd dvd en mp3 probleemloos af (cd-r en rw). Mooit tftje bij gekocht van 5.6".

Hehe, als ik in me auto rijd, dan kan ik toch niet kijken.

Dus vind ik het iig nix voor mij.
Prijs van dat ding is idd niet veel.

HF

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Wacht maar, zelfs de autowasstraat wordt nu veel leuker. (nog niet geprobeerd overigens)

Moest vanmorgen iemand ophalen van het station, geloof me, de trein had een kwartier vertraging, maar had best een half uur mogen duren. :) En ik druk er nu gewoon een cd met videoclips in en gebruik het als radio. Het stoplicht mag van mij best een poosje op rood blijven staan. :)

ps Ik had ook een veel te grote BMW (kan dat dan?) naast me staan, gozer heel erg stoer erin zitten (beetje scheef je kent ze wel). Kijkt ie quasi nonchalant mijn kant op, ik glimlach vriendelijk terug en zap naar het volgende clipje. Je had er bij moeten zijn waarschijnlijk, maar hij had zo'n beteuterde kop dat ik inwendig stikte van het lachen. (nu weer als ik er aan denk trouwens)

• Hoyden
Op zondag 30 juni 2002 18:07 schreef Flagg het volgende:
Wacht maar, zelfs de autowasstraat wordt nu veel leuker. (nog niet geprobeerd overigens)

Moest vanmorgen iemand ophalen van het station, geloof me, de trein had een kwartier vertraging, maar had best een half uur mogen duren. :) En ik druk er nu gewoon een cd met videoclips in en gebruik het als radio. Het stoplicht mag van mij best een poosje op rood blijven staan. :)

ps Ik had ook een veel te grote BMW (kan dat dan?) naast me staan, gozer heel erg stoer erin zitten (beetje scheef je kent ze wel). Kijkt ie quasi nonchalant mijn kant op, ik glimlach vriendelijk terug en zap naar het volgende clipje. Je had er bij moeten zijn waarschijnlijk, maar hij had zo'n beteuterde kop dat ik inwendig stikte van het lachen. (nu weer als ik er aan denk trouwens)
Is dat wel gezond voor je accu btw ? :)

Trekt ie hem niet zo leeg, zeker icm een versterker etc :)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:49

4POX

Everybody is wired

Mag ik jullie er op wijzen dat er op het moment serieus onderzoek wordt gedaan voor een algemeen verbod op dvd spelers in auto's in Nederland. Dit om het simpele feit dat het nog gevaarlijk is om een film in een auto te zien, dan met een gsm te bellen...

En afgelopen weekend is er weer iemand door het gevolg van het bellen in een auto overleden :( :( :( :(. Dus wat te bedenken wat er gaat gebeuren met al die gasten die dan the Fast and the Furious zien op dvd in de auto. :( :( :( :( >:) *D

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Ik speel altijd gran turismo in me auto op me car ps 1
:)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op zondag 30 juni 2002 17:45 schreef Flagg het volgende:

We willen wel ff wat pics enzo zien, of moet ik daarvoor ook mailen :?

Desnoods ook ff wat meer specs enzo ;)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Op zondag 30 juni 2002 23:06 schreef italiano het volgende:
Ik speel altijd gran turismo in me auto op me car ps 1
:)
Hoe heb je dat dan :? Je kan een PSX toch nie zo aansluiten op zo'n schermpje :?

‹(◕‿◕)›

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Op zondag 30 juni 2002 23:09 schreef GGS_VR6 het volgende:

[..]

We willen wel ff wat pics enzo zien, of moet ik daarvoor ook mailen :?

Desnoods ook ff wat meer specs enzo ;)
Er zijn foto's gemaakt allen niet door mij. (no digi cam) maar die heb ik nog niet in mijn mailbak, coming soon.
We willen wel ff wat pics enzo zien, of moet ik daarvoor ook mailen
Desnoods ook ff wat meer specs enzo
Specs kan je hier vinden:
http://www.revoy.nl/index/nl/

Met mailen bedoelde ik eigenlijk als je geinteresseerd ben in zo'n ding, een vriend van mij is dealer geworden van deze Revoy md-20 (binnenkort iig) en kan ook 3 verschillende tft schermen (goede) er bij leveren. (is een 5.6", 7" widescreen en een neerklapbare van 10" meen ik)

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02 17:39
Op zondag 30 juni 2002 23:10 schreef GGS_VR6 het volgende:

[..]

Hoe heb je dat dan :? Je kan een PSX toch nie zo aansluiten op zo'n schermpje :?
Je kan op zo'n PSOne toch een schermpje zetten?
Volgens mij hebt ik dat ergens gezien.

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

//offtopic

Dit is stoer :9~

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/borake/pic69.jpg

‹(◕‿◕)›

• Flagg
  • Niet online

Flagg

lol maarruh waar zit de Flux capacitor??

• 4POX
  • Laatst online: 19:49

4POX

Everybody is wired

Op maandag 01 juli 2002 00:13 schreef Flagg het volgende:
lol maarruh waar zit de Flux capacitor??
Je blijft van die gekken op deze wereld houden.

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Koop die Marquant troep NIET, die rommel komt altijd terug, we hebben al drie van die kapotte TFT-schermpjes terug gehad. :r Ik kan het weten want ik werk bij de Kijkshop (wel leuk weekend/vakantie baantje trouwens *D)

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2025
Op maandag 01 juli 2002 17:57 schreef slamfm het volgende:
Koop die Marquant troep NIET, die rommel komt altijd terug, we hebben al drie van die kapotte TFT-schermpjes terug gehad. :r Ik kan het weten want ik werk bij de Kijkshop (wel leuk weekend/vakantie baantje trouwens *D)
Maar als ze terug komen, hebben ze dan nog wel garantie en word het kosteloos vervangen ?
En zoja, hoe lang heb je dan garantie ?

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 18:21 schreef macmouse het volgende:

[..]

Maar als ze terug komen, hebben ze dan nog wel garantie en word het kosteloos vervangen ?
En zoja, hoe lang heb je dan garantie ?
Ja de garantie geldt gewoon voor zolang je er garantie op hebt (een jaar geloof ik) en over de reparatie zit ook weer garantie. Alles binnen de garantie termijn wordt kosteloos gerepareerd/vervangen. Mocht het al binnen 16 dagen naar de klote zijn dan wordt ie zelfs zo omgeruild.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:54
Op zondag 30 juni 2002 22:55 schreef 4POX het volgende:
Mag ik jullie er op wijzen dat er op het moment serieus onderzoek wordt gedaan voor een algemeen verbod op dvd spelers in auto's in Nederland. Dit om het simpele feit dat het nog gevaarlijk is om een film in een auto te zien, dan met een gsm te bellen...

En afgelopen weekend is er weer iemand door het gevolg van het bellen in een auto overleden :( :( :( :(. Dus wat te bedenken wat er gaat gebeuren met al die gasten die dan the Fast and the Furious zien op dvd in de auto. :( :( :( :( >:) *D
Wat een onzin. Wanneer gaan we asbakken verbieden in auto's? Dan kunnen we tenminste ook geen peuken meer opsteken zodat we 0,1 sec niet opletten.... :(

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 23:39 schreef dominator het volgende:

[..]

Wat een onzin. Wanneer gaan we asbakken verbieden in auto's? Dan kunnen we tenminste ook geen peuken meer opsteken zodat we 0,1 sec niet opletten.... :(
Deze Discussie hoort op een hele ander site thuis maar, ik wil je er wel even op wijzen dat er genoeg onkundige rokers zijn die die peuk tussen hun benen laten vallen en zich dan meer zorgen maken om hun bekleding (of brandplek op hun been) dan om de kleine kindertjes die op straat spelen, dus het idee om roken in de auto te verbieden is niet eens zo'n rare gedachtenkronkel. *D

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 17:57 schreef slamfm het volgende:
LOLZ... Dr zit gewoon een SHARP schermpie in hoor... tis dus alleen de aansturingselectronica die van marquant is :+

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:54
Dusssss.... Een keer raden wat er als eerste kapot gaat.... :P

• voodoo202
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08-2025
zo ver als ik kan vinden op die pagina zit er geen TFT scherm bij maar zo'n ander scherm, waar je niet vanaf de zeikant kunt inkijken.

Heeft iemand het ding al gekocht ? En goede ervaring mee. Of weet iemand nog een plaats waar je goedkoop schermpjes kunt kopen ?

Verwijderd

OK,
Hier iemand met ECHTE ervaring. Scherm is niet van zo'n goede kwaliteit. Lage inkijkhoek, verzadigde kleuren hoewel dat goed is bij te stellen met de afstandsbediening.
Niet zo'n scherp/strak beeld. Voordeel is wel dat tie PAL/NTSC aansluiting heeft.

DVD speler is een gewone DVD speler die toevallig een 12-volt aansluiting heeft. 220V adapter voor aan het net wordt meegeleverd.

De DVD speler is DEZELFDE, let op dezelfde (!) kwaliteit als de zgn. klasse DVD spelers van Pioneer/Philips/Sony/Denon en noem maar op.

Waarom zeg ik dat ? Nee, niet omdat ik 'm heb gekocht ;-)
maar omdat deze speler ook een mainboard en chipset heeft van ESS, de ESS 4318. 80% van alle spelers in de wereld wordt geleverd met een ESS chipset !
De mainboards en firmware van deze spelers worden door ESS ontwikkeld. Soms veranderd een leverancier het mainboard en firmware. Sampo spelers bv.
De reden DAT ik deze speler heb gekocht is omdat ik wist dat er een ESS chipset inzat en omdat de speler redelijk goedkoop is.

Dus, bagger kwaliteit...Nop
Heeft iemand nog meer zo'n speler gekocht ?

Cheers,
Kees
Chees4me@laat-dit-weg.hotmail.com

Verwijderd

hij is nu 369 euro bij de kijkshop

maar waarom een dvd speler in de auto
alsof je 2 uur bij een tankstation een dvd gaat zitten kijken of je maar even 12x de wasstraat neemt, omdat je anders je film niet af kan kijken

verder lijkt me dit ook stukken gevaarlijker dan bellen, aangezien je dan helemaal niet meer naar de weg kijkt, maar alleen maar op dat schermpje

misschien is het wel leuk voor de kinderen, maar dan zou je hem ergens aan je plafond of tussen de stoelen monteren

• NiGeLaToR
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zondag 28 juli 2002 14:09 schreef Eddo het volgende:
hij is nu 369 euro bij de kijkshop

maar waarom een dvd speler in de auto
alsof je 2 uur bij een tankstation een dvd gaat zitten kijken of je maar even 12x de wasstraat neemt, omdat je anders je film niet af kan kijken

verder lijkt me dit ook stukken gevaarlijker dan bellen, aangezien je dan helemaal niet meer naar de weg kijkt, maar alleen maar op dat schermpje

misschien is het wel leuk voor de kinderen, maar dan zou je hem ergens aan je plafond of tussen de stoelen monteren
Dingen zijn ook bedoeld voor DVD routeplanners had ik vernomen :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 14:17 schreef nigelator het volgende:

[..]

Dingen zijn ook bedoeld voor DVD routeplanners had ik vernomen :P
dat zou nog wel aardig zijn ja
is in elk geval goedkoper dan een simpel navigatiesysteem, want dat kost je zo het 5-voudige

• Borland
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 19:17 schreef The_Duke het volgende:

Ik zie het al voor me, kom schat, gaan we een dvd'tjuh kijken in de auto gog vet man op een 14" schermpje, dik genieten (NOT)
Was het maar 14 inch, in ieder geval beter dan 14 CM :P

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

het zal bagger zijn, maar voor dat geld nog steeds wel cool.
Pagina: 1