[Java] Code Sweeper, Tidy Code

Pagina: 1
Acties:

• vinnux
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Binnen Macromedia Homesite is het mogelijk om o.a. HTML code netjes atomatisch te layen uitlijnen met behulp van een sweeper.

Nou loop ik al een tijdje te zoeken naar zoiets, maar dan voor Java. Weet iemand misschien een tool waarmee dat kan.

Mocht er nou geen leuk tooltje al voor zijn dan wil ik er zelf eentje gaan schrijven in Java, maar ik weet op dit moment niet goed hoe ik dat moet aanpakken, iemand ?

Verwijderd

ultraedit?
visual cafe?
jedit?
etc...

• vinnux
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 18:07 schreef robh het volgende:
ultraedit?
visual cafe?
jedit?
etc...
En wat is de beste naar jou ervaring en welke andere zijn er ?

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
vgouw: Nou loop ik al een tijdje te zoeken naar zoiets, maar dan voor Java. Weet iemand misschien een tool waarmee dat kan.
Zoek eens op 'beautifier'. In Jext zit er in ieder geval een en ik denk dat er ook wel losse tools te krijgen zijn.
Mocht er nou geen leuk tooltje al voor zijn dan wil ik er zelf eentje gaan schrijven in Java, maar ik weet op dit moment niet goed hoe ik dat moet aanpakken, iemand ?
Dat is in ieder geval niet nodig, maar als je het zelf wilt doen heb je twee dingen nodig: 1) een parser en 2) een pretty-printer. De parser kan je genereren uit 1 van de vele Java grammatica's die te vinden zijn op het web. De pretty-printer is een lastige klus, maar de meeste Java source to source transformatie tools (bijvoorbeeld refactoring tools) hebben al een pretty-printer die je kan gebruiken.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 23:45
Zoek es op SourceForge :)

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

De meeste ide`s die kunnen het intussen ook aardig. Ik gebruik zelf IDEA ervoor en dat werkt echt perfect. Codeguide kan het ook. En er zijn verder ook wel losse tools te krijgen die het kunnen, laatst stond het een hele aardige op javalobby die intussen ook gebruikt wordt bij netbeans. Anders moet je daar ff op de site kieken.

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Pagina: 1