Ik ben bezig met de laatste delen van mijn VIA EDEN systeem. Als laatste moet ik nog even wat weerstanden plaatsen. Ik weet echter niet welke ik moet pakken. Normaal vraag ik zoiets aan pa, maar die wilt het nu niet zeggen 
De LED's moeten 20mA hebben en 1,85 volt. Ik heb er 4 parallel staan. De voeding wordt gewoon de rode en een zwarte kabel van de voeding. ( 5volt dus ) Kan iemand me vertellen welke weerstand ik achter de parallel schakeling moet zetten? Het lieft met berekening want dan kan ik die ook toepassen op mijn andere LED schakeling.
En omdat ik het onbeleefd vind om in andermans topic andere vragen te gaan stellen doe ik dat hier effe:
[offtopic vragen]
-Hoe groot mag de harddisk zijn op dat VIA EDEN mobo?
-Wat is nofi (kom je supervaak hier tegen)
-Wat is IMHO (idem)
[/offtopic vragen]
De LED's moeten 20mA hebben en 1,85 volt. Ik heb er 4 parallel staan. De voeding wordt gewoon de rode en een zwarte kabel van de voeding. ( 5volt dus ) Kan iemand me vertellen welke weerstand ik achter de parallel schakeling moet zetten? Het lieft met berekening want dan kan ik die ook toepassen op mijn andere LED schakeling.
En omdat ik het onbeleefd vind om in andermans topic andere vragen te gaan stellen doe ik dat hier effe:
[offtopic vragen]
-Hoe groot mag de harddisk zijn op dat VIA EDEN mobo?
-Wat is nofi (kom je supervaak hier tegen)
-Wat is IMHO (idem)
[/offtopic vragen]