Je kunt een speakertje toch ook ergens anders ophangen?
Ik weet niet of je er een ledje op kan aansluiten maar het kan absoluut geen kwaad om dat ding er uit te halen. Dat heb ik ook gedaan aangezien ik al die piepjes maar knap irritant vond.
Tot je pjoeter een keer kapot gaat en je er achterkomt dat je via die "iritante piepjes" erachter kan komen wat er fout aan is.Op zondag 16 juni 2002 17:40 schreef M v Akkeren het volgende:
Ik weet niet of je er een ledje op kan aansluiten maar het kan absoluut geen kwaad om dat ding er uit te halen. Dat heb ik ook gedaan aangezien ik al die piepjes maar knap irritant vond.
Maar je kan die speaker gewoon ergens anders neerpleuren
Verwijderd
speakertje?
was da?
nooit gezien, ik heb al 2 jaar geen speakertje, maakt helemaal nix uit
Gelukkig geeft mijn epox boardje aan via ledjes wat er fout is.Op zondag 16 juni 2002 17:42 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Tot je pjoeter een keer kapot gaat en je er achterkomt dat je via die "iritante piepjes" erachter kan komen wat er fout aan is.
Maar je kan die speaker gewoon ergens anders neerpleuren
Verwijderd
f hierop verdergaande, bestaan er schema om met het speaker signaal iets te doen? Iemand?Op zondag 16 juni 2002 17:40 schreef M v Akkeren het volgende:
gewoon proberen, maar waarschijnlijk moet je nog een weerstand in serie zetten.
Maar het zijn wel hoge frquenties, dus ik ben wel benieuwd hoe dat ledje knippert.
Je mobo zal niet zo snel kapot gaan.
Kheb een keer gehad dat een draadje van die speaker los was gegaan en tegen het ijzer van mijn kast zelf was gekomen. (denk dat er gewoon 5Volt op staat) en heel die draad was gesmolten. Gruwelijke stank en rook, maar mobo was nog heel.
Of was dat gewoon geluk?
Maar het zijn wel hoge frquenties, dus ik ben wel benieuwd hoe dat ledje knippert.
Je mobo zal niet zo snel kapot gaan.
Kheb een keer gehad dat een draadje van die speaker los was gegaan en tegen het ijzer van mijn kast zelf was gekomen. (denk dat er gewoon 5Volt op staat) en heel die draad was gesmolten. Gruwelijke stank en rook, maar mobo was nog heel.
Of was dat gewoon geluk?
Verwijderd
gewoon speaker eruit pleuren. heb ik ook gedaan bij alle pc`s dat piepje is shit. mocht er 1 stuk gaan hang ik hem er wel weer aan.
Verwijderd
me 2, en als ie piept dan breek ik da ding erafOp zondag 16 juni 2002 18:42 schreef garnage het volgende:
ik heb een speartje op mijn mobo zelf heb je ook geen gekloot met dat losse ding
ik had een losse, gewoon los gehaald, klaar.....
geen irritant gepiep meer
...
of et kwaad kan? geen id, maar haal em er maar pas af als je je CPU stabiel hebt draaien i guess
of et kwaad kan? geen id, maar haal em er maar pas af als je je CPU stabiel hebt draaien i guess
Speakertje is niet nodig voor een goed draaiend systeem, maarre, ik zou hem echt niet los halen, als je echt linke errors krijgt of als er iets fout is met het moederbord, dan heb je dat speakertje toch wel nodig. dusse frut em ergens anders neer man
je ken er wel wat schuim om doen, zodat ie wat minder hard piept
Anders hang je hem dr toch gewoon weer in als je 'm weer nodig hebt
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Ik snap niet wat jullie moeilijk doen. Ik heb gewoon een speakertje van 1 cm3 aan een draadje in me kast geklikt. Neemt geen ruimte in maar werkt net zo goed als die grote van 8?? cm
Verwijderd
nah das geen 8 cm hoor,... eerder cm of 3/4. Op mn MSI boardje heb ik diagnostic leds, dus ken er nix misgaanOp zondag 16 juni 2002 19:15 schreef xargon het volgende:
Ik snap niet wat jullie moeilijk doen. Ik heb gewoon een speakertje van 1 cm3 aan een draadje in me kast geklikt. Neemt geen ruimte in maar werkt net zo goed als die grote van 8?? cm
Mooi man zo'n speakertje.
Elke keer als je opstart zegt je pc dan:
No ide harddisks detected
Elke keer als je je computertje aanzet denk je aan de heeeeerlijke scsi schijfjes die je in je pc heb zitte
Elke keer als je opstart zegt je pc dan:
No ide harddisks detected
Elke keer als je je computertje aanzet denk je aan de heeeeerlijke scsi schijfjes die je in je pc heb zitte
Pagina: 1