mooie gekkigheid bij Mediamarkt

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 22:17

Dr C

met C en CK

Topicstarter
Ik was net bij de mediamarkt om wat cd's te kopen. Blijken ze een leuke zondagsactie te hebben: een doosje cd's voor 1 euro p/s. Het was van het merk vivastar en zit in een slimcase. Ik heb dus net ff 400 cd's voor 40 euro gekocht >:) . echt ongelofelijk. Dus als er nog een mediamarkt bij je in de buurt open is: pak je fiets en haal er een bucnh zou ik zeggen :)

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:33

Rival24

I'll Be Back

hmmmm, hoe kan dit?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Erg ongeloofwaardig. Die doosjes koopt MediaMarkt ook in voor wat meer als 1 Euro per stuk, hierdoor zouden ze dus flink verlies moeten draaien.

Ik heb er verder ook niet meer over gehoord, dus ik betwijfel of het waar is. Hier in de buurt is ook geen MediaMarkt dus ik kan 't ook niet gaan controleren :{

Zijn het trouwens 74 of 80 minuten CD'tjes?

Verwijderd

kewl :P
gloof er eigenlijk niets van, staat namelijk nix op de site :?
wat voor cd's zijn het dan :?

Verwijderd

Ben je wel laat mee :( ze zijn tot 17:00 open, ik had m'n jas al aan. Toch nog effe naar de openingstijden gekeken. |:(

Ik geloof het verhaal best, want ik heb eerder ook doosjes van 10CD's voor 4 piek gekocht

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 17:21 schreef cramwinckel het volgende:
Ik was net bij de mediamarkt om wat cd's te kopen. Blijken ze een leuke zondagsactie te hebben: een doosje cd's voor 1 euro p/s. Het was van het merk vivastar en zit in een slimcase. Ik heb dus net ff 400 cd's voor 40 euro gekocht >:) . echt ongelofelijk. Dus als er nog een mediamarkt bij je in de buurt open is: pak je fiets en haal er een bucnh zou ik zeggen :)
Erg ongeloofwaardig,
scan et bonnetje es in :?

• Dr C

Dr C

met C en CK

Topicstarter
tis echt waar. Ik heb geen scanner, anders had ik het wel gedaan. Er waren zelfs nog cd's over! (ze staan hier toch echt naast mijn bureau)
Zijn het trouwens 74 of 80 minuten CD'tjes?
Het zijn officieel 74 min. cd's maar volgens Nero kan er 703mb op.

Verwijderd

Volgens mij zwets je erg uit je nek! Ons een beetje blij maken met een dooie mus!

• JSI
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 09:19

JSI

0.10 cent voor een cd, kon je geen pallet voor ons meenemen? :9

• Dr C

Dr C

met C en CK

Topicstarter
Het is erg jammer dat ie al dicht is. Heel misschien kan je het morgenochtend proberen. Weet ook verder niet of het bij die andere MM's waren. Deze waren in MM Groningen

• Palomar
  • Niet online
die cd'tjes hebben ze al een hele tijd, normaal voor 3-4 euro ofzo.. maar dan heb je ook 650MB dingen die ik sowieso links laat liggen..

En bij mediamarkt hebben ze heel vaak van dat soort aanbiedingen.. gewoon grote partij ingekocht om goedkoop te verkopen en klanten te lokken. En als het op is is het op..

ik heb trouwens niet zo goede ervaringen met die hele goedkope aanbiedingen van de mediamarkt. Half jaar geleden hadden ze van die Octron cd'tjes (700MB) in slimcase voor 5 gulden per 10 oid.. daar heb ik dus ook een heleboel van gekocht, maar een paar maanden later blijken een heleboel errors te bevatten enzo. Dat is niet fijn als je je halve divx collectie daarop gebrand hebt. Ik koop nu altijd wat duurdere zodat je data na een jaar niet zomaar weg is.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:49

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik haal mijn schijfjes altijd bij de Aldi vandaan. Deze gebruik ik voor data en voldoen prima. Voor audio cd's gebruik ik ze eigenlijk niet, daar gebruik ik duurdere TDK cd's voor.

Ik heb overigens nog nooit van Vivastar cd's gehoord.... Wel erg goedkoop trouwens.... :?

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Doe er mij ook 100 voor 20 euro dan :) Maak het geld wel over zolang jij ze mij stuurt. Moet ook nog CD's fikken :P

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Verwijderd

de topic-opener is al lid sinds eind 2000, dus geen toevallige "voorbijkomer", wel een "Student Studierichting: Geneeskunde".
Zou het een heel klein beetje potjeslatijn zijn ;) anders is misschien het visserlatijn... ;)
Veel plezier ermee! (echt leuke aanbieding)

Verwijderd

Toevallig heb ik van de week tien Vivastar cd-recordables gekocht bij de Mediamarkt in Groningen. Ik het er 3,90 euro voor betaald. Ik heb ze nog niet gebruikt dus ik kan niets zeggen over burn- en leesfouten. Ze zijn 650 megabyte, de aangegeven brandsnelheid is 2x-16x. Ik heb trouwens ook enige tijd geleden tien Octron cd's gekocht. Ik heb tot nu geen problemen met de drie Octron cd's die ik gebrand heb.

Verwijderd

Wat moet je nu met 400 cd, band er nog maar 10 per maand kan ik 3 jaar mee verder. Ik weet niet waar ik 400 cd moet neerzetten dat zijn er veel.

• Palomar
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 20:59 schreef Welles het volgende:
Ik heb tot nu geen problemen met de drie Octron cd's die ik gebrand heb.
nee ik heb ook geen problemen met alle octrons.. alleen een paar doen wat vaag.. divx film blijft dan ineens stilstaan of speelt hakkelig af (ws. door wat corrupte data) of sommige spinnen een paar keer heel hard voor de cd-rom speler hem pakt. Maarja, dat is ook wel te verwachten; ze zijn niet voor niets zo goedkoop.. het is handig voor spelletjes of films die je 1x kijkt.. maar belangrijke data en backups moet je dr niet op zetten...

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-07 08:16
Ze hadden vroeger altijd van die vage cdtjes in een papieren hoesje, die waren 3 euro per tien, ook aardig, ik wil best geloven dat ze dit deden. Btw, zijn het 700MB cdrs in 650MB doosjes? Want daar heb ik er laatst 30 van gekocht ;)

/edit, ja dus, niet goed gelezen |:(

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op zondag 16 juni 2002 19:29 schreef MST_Morpheus het volgende:
Ik heb overigens nog nooit van Vivastar cd's gehoord.... Wel erg goedkoop trouwens.... :?
Vivastar is best een grote naam op beschrijfbare DVD gebied :)
Wat moet je nu met 400 cd, band er nog maar 10 per maand kan ik 3 jaar mee verder. Ik weet niet waar ik 400 cd moet neerzetten dat zijn er veel.
Modem gebruiker zeker |:( nofi

* Gutteguttegut gebruikt zo'n 100 cd's in 2 maanden ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als ik dit geweten had.

Moet nog 140GB aan films backuppen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

apd

Is inderdaad waar, had zojuist een vriend over de vloer die er een stapel in de mediamarkt te Groningen gekocht heeft. 1 euro per doosje... :P

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

was et maar waar

iedere mediamarkt heeft zijn eigen acties :|

/edit
kan je nog eens 400 halen?
dan maar ik wel 40 euro over en stuur je et op naar mij :)

/edit2
74min...
lamaar :{

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Geloof die jongen nu maar, tis ook echt zo.

Verwijderd

Negen van de tien cd-recordables van Vivastar worden niet geaccepteerd door mijn Philips 2x brander. Voor mij was het dus duurkoop i.p.v. goedkoop.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:22

LopeZ

Too much is never enough

oud
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.