Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Ik heb er verder ook niet meer over gehoord, dus ik betwijfel of het waar is. Hier in de buurt is ook geen MediaMarkt dus ik kan 't ook niet gaan controleren
Zijn het trouwens 74 of 80 minuten CD'tjes?
Verwijderd
gloof er eigenlijk niets van, staat namelijk nix op de site
wat voor cd's zijn het dan
Verwijderd
Ik geloof het verhaal best, want ik heb eerder ook doosjes van 10CD's voor 4 piek gekocht
Verwijderd
Erg ongeloofwaardig,Op zondag 16 juni 2002 17:21 schreef cramwinckel het volgende:
Ik was net bij de mediamarkt om wat cd's te kopen. Blijken ze een leuke zondagsactie te hebben: een doosje cd's voor 1 euro p/s. Het was van het merk vivastar en zit in een slimcase. Ik heb dus net ff 400 cd's voor 40 euro gekocht. echt ongelofelijk. Dus als er nog een mediamarkt bij je in de buurt open is: pak je fiets en haal er een bucnh zou ik zeggen
scan et bonnetje es in
Het zijn officieel 74 min. cd's maar volgens Nero kan er 703mb op.Zijn het trouwens 74 of 80 minuten CD'tjes?
0.10 cent voor een cd, kon je geen pallet voor ons meenemen?Op zondag 16 juni 2002 17:21 schreef cramwinckel het volgende:
Ik was net bij de mediamarkt om wat cd's te kopen. Blijken ze een leuke zondagsactie te hebben: een doosje cd's voor 1 euro p/s. Het was van het merk vivastar en zit in een slimcase. Ik heb dus net ff 400 cd's voor 40 euro gekocht. echt ongelofelijk. Dus als er nog een mediamarkt bij je in de buurt open is: pak je fiets en haal er een bucnh zou ik zeggen
En bij mediamarkt hebben ze heel vaak van dat soort aanbiedingen.. gewoon grote partij ingekocht om goedkoop te verkopen en klanten te lokken. En als het op is is het op..
ik heb trouwens niet zo goede ervaringen met die hele goedkope aanbiedingen van de mediamarkt. Half jaar geleden hadden ze van die Octron cd'tjes (700MB) in slimcase voor 5 gulden per 10 oid.. daar heb ik dus ook een heleboel van gekocht, maar een paar maanden later blijken een heleboel errors te bevatten enzo. Dat is niet fijn als je je halve divx collectie daarop gebrand hebt. Ik koop nu altijd wat duurdere zodat je data na een jaar niet zomaar weg is.
Ik heb overigens nog nooit van Vivastar cd's gehoord.... Wel erg goedkoop trouwens....
He who controls the Spice, controls the Universe.
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Verwijderd
Zou het een heel klein beetje potjeslatijn zijn
Veel plezier ermee! (echt leuke aanbieding)
Verwijderd
Verwijderd
nee ik heb ook geen problemen met alle octrons.. alleen een paar doen wat vaag.. divx film blijft dan ineens stilstaan of speelt hakkelig af (ws. door wat corrupte data) of sommige spinnen een paar keer heel hard voor de cd-rom speler hem pakt. Maarja, dat is ook wel te verwachten; ze zijn niet voor niets zo goedkoop.. het is handig voor spelletjes of films die je 1x kijkt.. maar belangrijke data en backups moet je dr niet op zetten...Op zondag 16 juni 2002 20:59 schreef Welles het volgende:
Ik heb tot nu geen problemen met de drie Octron cd's die ik gebrand heb.
/edit, ja dus, niet goed gelezen
Vivastar is best een grote naam op beschrijfbare DVD gebiedOp zondag 16 juni 2002 19:29 schreef MST_Morpheus het volgende:
Ik heb overigens nog nooit van Vivastar cd's gehoord.... Wel erg goedkoop trouwens....
Modem gebruiker zekerWat moet je nu met 400 cd, band er nog maar 10 per maand kan ik 3 jaar mee verder. Ik weet niet waar ik 400 cd moet neerzetten dat zijn er veel.
* Gutteguttegut gebruikt zo'n 100 cd's in 2 maanden
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Moet nog 140GB aan films backuppen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
was et maar waarOp zondag 16 juni 2002 17:21 schreef cramwinckel het volgende:
iedere mediamarkt heeft zijn eigen acties
/edit
kan je nog eens 400 halen?
dan maar ik wel 40 euro over en stuur je et op naar mij
/edit2
74min...
lamaar
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()