Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Tactical Ops natuurlijk! 
En de beste mutator is InstaGib.
En de beste mutator is InstaGib.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Hmmm.., Redeemer_arena, die heb ik laatst op Bizarre zo'n 30 keer gespeeld en 29 keer gewonnen...>:)
btw... ik heb op bizarre de Redeemer_arena mod gedowned maar kan deze niet meer vinden als ik bv. een server wil zijn, weet iemand hoe ik deze mod kan gebruiken..?
btw... ik heb op bizarre de Redeemer_arena mod gedowned maar kan deze niet meer vinden als ik bv. een server wil zijn, weet iemand hoe ik deze mod kan gebruiken..?
Strike force natuurlijk, al is de FAMAS sound van Tactical ops wel errrug heerlijk. Net Infinltration gespeeld, wat een BOUT mod zeg, niet aan beginnen!!
Tactical Ops, ja ik weet dat Strike Force nu beter is, maar als TO v1.5 klaar is, dan is Strike Force nergens meer! :):)
Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5675, Corsair Vengeance 12GB DDR3-1600, Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Samsung 850 EVO 256GB, Cooler Master CM 690, Dell U2412M
Ik hoop, dat dan dat 'arcade' achtige uit TO is gehaald.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 03:04 schreef digital8 het volgende:
Hmmm.., Redeemer_arena, die heb ik laatst op Bizarre zo'n 30 keer gespeeld en 29 keer gewonnen...>:)[/quote]Liegebeest!!! Raptor won de meeste van die partijen!
Iig was ik diegene die het meeste van de vloer zag... :(<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>btw... ik heb op bizarre de Redeemer_arena mod gedowned maar kan deze niet meer vinden als ik bv. een server wil zijn, weet iemand hoe ik deze mod kan gebruiken..?[/quote]Als je deze mod nog een keer wilt ontvangen, dan meel ik hem wel ff naar je toe. Iig een kwestie van een (dedicated) server opstarten en zorgen dat redeemer war in je geselecteerde map list zit!
Hmmm.., Redeemer_arena, die heb ik laatst op Bizarre zo'n 30 keer gespeeld en 29 keer gewonnen...>:)[/quote]Liegebeest!!! Raptor won de meeste van die partijen!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Pagina: 1