Toon posts:

Probleem met Geforce2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem (athlon 900, asus a7v, sb life!, 128mb) loopt bij een hoop spellen met name in de menu's vast. Verder draait het een aantal van de bij de kaart meegeleverde demo's niet. Ik heb al de nieuwste via 4 in 1 drivers voor het moederbord geinstalleerd en de det. 3 6.31 drivers. Verder zijn en in alle spellen soms flitsen van horizontale zwarte banen te zien (heel kort, maar toch irritant). In midtown madness zijn er ook rare effecten te zien. Hidden and Dangerous draait niet goed. Colin mcrae loopt in het menu telkens vast.
Zijn er meer mensen met deze problemen, of weet iemand een oplossing?

Verwijderd

ehhh... welk OS gebruik je? Bij mij doet Midtown Madness 1 het inderdaad ook niet goed (rare flitsen in de verte, waarschijnlijk iets met de z-buffer ofzo), Midtown Madness 2 (wat overigens geen leuk spel is) doet het daarentegen wel goed... De anere spellen die je noemt heb ik persoonlijk niet, maar bij mij doen diverse andere (NFS5, Q3, GTA2 e.d.) het wel goed (Win98 eerste versie). Je kan misschien de laatste officiele drivers (nog altijd 6.18 naar mijn weten) proberen.

Verwijderd

Topicstarter
W98 1e, dat van midtown madness is precies het zelfde. Doen de demo's van Nvidia het allemaal?

Verwijderd

Topicstarter
W98 1e, dat van midtown madness is precies het zelfde. Doen de demo's van Nvidia het allemaal?