Ik zit met een probleempje waar ik niet zelf uit kom..
Ik sla sommige kleine plaatjes op in een MySQL Blob (binair dus) die ik dan weer uitlees met een content header. Het gaat om gifjes. Nu wil ik de witte achtergrondkleur in die plaatjes graag groen maken.
In principe heb k de 2 delen werkend: Ik kan die gifjes uit de databse showen, en ik kan met gd wit in groen omzetten
Alleen ik krijg deze niet samen
Als ik in een 2e script imagecreatefromgif(1escript.php) doe krijg ik allemaal warnings (terwijl 1escript.php wel afzonderlijk werkt) en ik heb geen id hoe ik de binaire string kan gebruiken om wit in groen om te zetten...
dit is 1escript.php
Is dit op te lossen? Zo ja, hoe?
Ik sla sommige kleine plaatjes op in een MySQL Blob (binair dus) die ik dan weer uitlees met een content header. Het gaat om gifjes. Nu wil ik de witte achtergrondkleur in die plaatjes graag groen maken.
In principe heb k de 2 delen werkend: Ik kan die gifjes uit de databse showen, en ik kan met gd wit in groen omzetten
Alleen ik krijg deze niet samen
Als ik in een 2e script imagecreatefromgif(1escript.php) doe krijg ik allemaal warnings (terwijl 1escript.php wel afzonderlijk werkt) en ik heb geen id hoe ik de binaire string kan gebruiken om wit in groen om te zetten...
dit is 1escript.php
PHP:
1
| <? if (!empty($id)) { $db = @mysql_connect("localhost","XXX","XXXX") or Die(mysql_error()); @mysql_select_db("XXXXXXX",$db) or Die("Error: " . mysql_error()); $sql = "SELECT type,length,content FROM $table WHERE id = '$id' LIMIT 0,1"; $result = @mysql_query($sql,$db) or Die(mysql_error()); while ($row = mysql_fetch_array($result)) { Header("Content-Length: " . $row[length] . "\nContent-Type: " . $row[type]); print $row[content]; } mysql_close($db); } else {echo "could not make image";}?> ?> |
Is dit op te lossen? Zo ja, hoe?