* Asus A7V333
* AMD Athlon XP 2200
* Asus V8460 Ultra DT, GeForce4 Ti 4600, 128MB DDR, TV-out, AGP
* 512MB PC2700 (samsung)
* Creative Labs SB Audigy Player
* Maxtor Diamondmax Harddisk D740x : 80 GB ATA133 Liquid!
* standaard 3,5" drive
* Iiyama HM903DT VM Pro454 19"
* Logitech Internet Navigator
* Logitech Mouseman dual optical
* Plextor 40x12x40 CD-Rewriter IDE
* Aopen HQ45 Pro-A P4 Blue (300W, Mide Tower)
Hallo Allemaal!
Ik hoop dat ik geholpen kan worden!
Het is tijd voor een nieuwe computer en ik dacht dat ik met deze samenstelling voor dit moment wel weer bij de tijd ben.
Ik heb alleen een paar vraagjes die ik eerst wil weten voordat ik ga bestellen
ten eerste:
op de asus mobo zit een AGP PRO slot, ik las op http://www.anandtech.com/mb/showdoc.html?i=1636&p=6
dit:
The board features a single AGP Pro50 slot and 5 PCI slots. The AGP Pro50 slot really only makes sense for workstation-users, as the only cards that require it are made by 3D Labs.
Betekent dit dat ik een probleem krijg met de Asus V8460 Ultra DT, GeForce4 Ti 4600? (met gewone agp) of past/werkt/functioneert dit zonder probleem?
Ten Tweede:
Het is algemeen bekend dat de AMD 2200 erg warm/heet zal worden, wat is de beste koeler die ik er op kan zetten?!
Ten Derde:
Is de kast van Aopen een goeie mbt isolatie, koeling?
Er staat dat de kast P4-ready is, betekent dat dat hij niet amd 2200 ready is?!
Ik ben geen super computer freak die gaat tweaken etc. Dus begin ajb niet over verander dit en dat in bios en mobo want dat gaat me niet lukken
Heeeeeel erg bedankt (als ik geholpen kan worden met de vragen
)
Gegroet!
Diederik
* AMD Athlon XP 2200
* Asus V8460 Ultra DT, GeForce4 Ti 4600, 128MB DDR, TV-out, AGP
* 512MB PC2700 (samsung)
* Creative Labs SB Audigy Player
* Maxtor Diamondmax Harddisk D740x : 80 GB ATA133 Liquid!
* standaard 3,5" drive
* Iiyama HM903DT VM Pro454 19"
* Logitech Internet Navigator
* Logitech Mouseman dual optical
* Plextor 40x12x40 CD-Rewriter IDE
* Aopen HQ45 Pro-A P4 Blue (300W, Mide Tower)
Hallo Allemaal!
Ik hoop dat ik geholpen kan worden!
Het is tijd voor een nieuwe computer en ik dacht dat ik met deze samenstelling voor dit moment wel weer bij de tijd ben.
Ik heb alleen een paar vraagjes die ik eerst wil weten voordat ik ga bestellen
ten eerste:
op de asus mobo zit een AGP PRO slot, ik las op http://www.anandtech.com/mb/showdoc.html?i=1636&p=6
dit:
The board features a single AGP Pro50 slot and 5 PCI slots. The AGP Pro50 slot really only makes sense for workstation-users, as the only cards that require it are made by 3D Labs.
Betekent dit dat ik een probleem krijg met de Asus V8460 Ultra DT, GeForce4 Ti 4600? (met gewone agp) of past/werkt/functioneert dit zonder probleem?
Ten Tweede:
Het is algemeen bekend dat de AMD 2200 erg warm/heet zal worden, wat is de beste koeler die ik er op kan zetten?!
Ten Derde:
Is de kast van Aopen een goeie mbt isolatie, koeling?
Er staat dat de kast P4-ready is, betekent dat dat hij niet amd 2200 ready is?!
Ik ben geen super computer freak die gaat tweaken etc. Dus begin ajb niet over verander dit en dat in bios en mobo want dat gaat me niet lukken
Heeeeeel erg bedankt (als ik geholpen kan worden met de vragen
Gegroet!
Diederik