Welke Firewall??

Pagina: 1
Acties:

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Ik heb 2 pc aan elkaar geknoopt waarbij 1 er aan het internet hangt met een kabelmodem...

Nu had ik eerst AtGuard toen ik 1 pc had dat werkte prima, maar nu wil Atguard nix doorlaten die voor de 2e pc bedoeld zijn( lees online gamen :)), internetten en mirc werken wel weer goed.

Welke Firewalletje kan wel overweg met lans, en bied genoeg instell opties???

thx

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Try BlackICE...

Veel kijk heb ik er niet op, maar die is wel goed volgens mij.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Ik heb ook 2 pc's aan 1 internetverbinding hangen. De pc met internet verbinding draait atguard. Je kunt gewoon wat rules toevoegen die ervoor zorgen dat het verkeer van de ander pc wordt doorgelaten.

Verwijderd

Blackice (www.networkice.com)

Verwijderd

Blackice (www.networkice.com)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
sygate personal firewall (dus niet dat internetshare-proggie maar een firewall).. is helemaal gratis te downloaden van www.sygate.com

Verwijderd

Zonealarm (www.zonelabs.com)
Vind em zelf beter als blackice omdat ie ook naar buiten gaand verkeer controleert.
Is voor particulieren gratis te downloaden.

Verwijderd

Ik ga voor ATguard.322 (te vinden bij fosi)
Kan alles lekker instellen en blocken, zelf zo erg dat je niet meer te pingen bent, probeer dat maar es met blackice !

Djeedub

Verwijderd

ZoneAlarm. Definitief.

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ZoneAlarm is meer het 'makkelijke' alternatief, voor mensen die gewoon willen dat het werkt de perfecte oplossing.

Atguard is (nog steeds) één van de beste, zo niet de beste firewall, mits goed geconfiged. Dit is niet aan te raden aan bovenstaande mensen.
edit:
Het allerbeste is natuurlijk een goed gecofigde linux bak, maar dat is niet voor iedereen weggelegd

BlackIce is een beetje de middenweg, niet te simpel, niet te moeilijk. Wel vindt ik BlackIce erg paranoide soms en dan, mensen met weinig pc-verstand denken al gauw dat ze 'gehekt' worden.

Ik hou het zelf lekker bij atguard 3.22, komt echt niks door (wat soms ook wel weer lastig is ;)).

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Zijn AtGuard en BlackIce gratis te downloaden?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Helaas frank, Atguard wordt niet meer 'verkocht', aangezien het is opgenomen in Norton Internet Security 2000 (is dus Atguard met norton-troep eromheen). Blackice kost nogal een hoop poen.

Dus ik ben bang dat je het ergens anders moet gaan zoeken ;)

Verwijderd

Norman... thats all i have to say
Pagina: 1