Toon posts:

voice chat MSN hoe op te lossen? FloppyT or else?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Om gek van te worden; dat h323 onder NAT.
Na dagen lang voor een oplossing gezocht te hebben ben ik nu toch aardig vastgelopen.
De enigste oplossing die ik nog kan verzinnen is:
Modem untweaken en op een pc aansluiten met Linux FloppyT Distro. Dan zou ik volgens de geruchten wel weer alles kunnen doen.

Of heeft 1 van jullie nog andere mogelijkheden want het liefst laat ik mijn modem getweaked uiterraard. Alvast bedankt,

ThaHeak.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dit staat netjes in de faq beschreven.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/5#5

Daar kan je alles erover lezen.

[search=msn achter router]

En daar nog meer.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas moet ik je ongelijk geven Airwolf het is niet zo simpel opgelost als jij vermoedt met een paar simple poort forwardings of een paar poorten open gooien. Wat ik al aangaf heeft het alles te maken met h323 over het NAT protocol.

Hopelijk zijn er wat andere mensen die er al ervaring mee hebben, evengoed bedankt Airwolf,

Greetz ThaHeak

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Mja, vreemd ik heb het hier toch echt werkend volgens de faq.

Anders vind je hier nog wel wat topics.
[search=nat h323]

En dit topic gaat er ook nog over:
[topic=302008/1/100]
Misschien werkt dat avirt voice wel bij jou...

ennuh als je toch aan het kijken ben... zie dit ook ff ;)
[topic=309815/1/100]

Verwijderd

in sommige distributies zit h323 al in de kernel gebakken en daarom werkt het als je de FAQ gebruikt. Ik heb RH 6.0 er daar zit ie niet in. Dus ik moet als ik dat wil nog een keer een nieuwe kernel bakken met h323 erin. Op de h323.org pagina staat veel info en met zoeken kom je een eind. Het is geen 1-2-3-tje maar het kan wel.
Enkel iets in de firewall zetten is dus geen garantie.

Verwijderd

Mjah kijk a.u.b. eerst eens in faq en search voordat je een topic opent. Dank u :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.