Toon posts:

RICOH MP5120A-DP 32x/12x/10x/8x/2.4x/2.4x Retail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.funcomputer.de/default.php?page=shop&kat1=10&kat2=145&sw=&start=0&artnr=08301

deze kwam ik tegen, zeker niet te duur, en sneller dan pioneer en goedkoper, iemand ervaring mee, en weten jullie of deze geschikt is voor xbox/ps2 net zoals pioneer A04? :Y)

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Met elke dvdfikker kan je toch gwoon goed branden voor ps2 en xbox ??? of heb ik het nu bij het verkeerde end ? :?

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 juni 2002 14:18 schreef Tutti-frutti het volgende:
Met elke dvdfikker kan je toch gwoon goed branden voor ps2 en xbox ??? of heb ik het nu bij het verkeerde end ? :?
Ja zou ik ook zeggen, maar waarom wordt pioneer altijd aanbevolen als het om console gaat? :?

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
De Ricoh met die nummer kan volgende snelheden:
CDR 12x
CDRW 10x
CD lezen 32x
DVD+R: niet
DVD+RW 2,4x
DVD lezen 8x
Dus die twee keer 2,4x zijn fout.
Het model dat dit wel kan is de Ricoh 5125A.

Het lijkt muggeziften, maar de 5120 is een DVD+RW van de eerste generatie die geen +R kan en de 5215 is de tweede generatie die wel DVD+R kan.

Fun heeft een 1e generaie in de aanbieding. Ik zou voor de tweede generatie gaan. De software die erbij zit is wat minder, ik zou eens zien of je de Philips DVDRW228 kan vinden. Is wel hetzelfde apparaat, maar met andere software.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 juni 2002 14:30 schreef Angels2 het volgende:
De Ricoh met die nummer kan volgende snelheden:
CDR 12x
CDRW 10x
CD lezen 32x
DVD+R: niet
DVD+RW 2,4x
DVD lezen 8x
Dus die twee keer 2,4x zijn fout.
Het model dat dit wel kan is de Ricoh 5125A.

Het lijkt muggeziften, maar de 5120 is een DVD+RW van de eerste generatie die geen +R kan en de 5215 is de tweede generatie die wel DVD+R kan.

Fun heeft een 1e generaie in de aanbieding. Ik zou voor de tweede generatie gaan. De software die erbij zit is wat minder, ik zou eens zien of je de Philips DVDRW228 kan vinden. Is wel hetzelfde apparaat, maar met andere software.
maar kun je wel DVD-R schrijven met die ricoh , ja toch? dvd+r en dvd+rw boeien me niet , omdat je voor xbox en ps2 alleen Dvd-R nodig hebt toch?

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Er zijn twee standaarden: +RW en -RW.
Voor -RW moet je bij Pioneer zijn (die verkoop Apple ook).
Voor +RW is het lijstje veel langer: Philips, Sony, Ricoh, HP, Dell, Compaq en binnenkort Microsoft.
Een -RW kan geen +RW schrijven en omgekeerd.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Kan je beter deze kopen HP DVD-Writer 200i 2,4/8x 12/10/32 (Retail) € 574,-
Deze kan wel de +r schijfjes aan.
Nuz ie ik pas dat die andere 350 is :/ hmm iuk zou het niet weten welke je zou moeten kopen :)
Pagina: 1