Konqueror-FM kolommen breder maken?

Pagina: 1
Acties:

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik gebruik Konqueror als filemanager onder fluxbox (die xterm emu is gewoon handig). Maar de kolombreedte van de files lijkt beperkt te zijn tot 20 karakters of zo (ik doe multicolom view)

Is er een mogelijkheid om het zodanig in te stellen dat een filenaam ook als 1 regel te zien valt. Als ik wordwrap uitzet, dan eindigt ie op .... ook niet de bedoeling :(

Met word wrap is het niet echt overzichtelijk meer

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:28
Ehhh...net zoals in Windows: aan de bovenkant staat wat elke kolom betekent ('Size', 'Name' etc.), die kun je gewoon met het randje tussen twee kolommen vergroten/verkleinen?

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:01

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Wilke: multicolumn heeft - hoewel je het wel zou denken - geen echte kolommen met koppen erboven, er wordt gewoon gesorteerd op een matrix. En volgens mij is er geen manier om die naam dan over de hele lengte te laten zien, ik zie er althans geen oplossing voor hier. Waarom wil je dat eigenlijk precies en is het overgaan op een nieuwe regel niet goed genoeg?

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zondag 16 juni 2002 14:39 schreef odysseus het volgende:
Wilke: multicolumn heeft - hoewel je het wel zou denken - geen echte kolommen met koppen erboven, er wordt gewoon gesorteerd op een matrix. En volgens mij is er geen manier om die naam dan over de hele lengte te laten zien, ik zie er althans geen oplossing voor hier. Waarom wil je dat eigenlijk precies en is het overgaan op een nieuwe regel niet goed genoeg?
Omdat dat met Windows Explorer wel kan en Linux daar niet onder mag doen? :P

En ook omdat het gewoon onoverzichtelijk is zo. Kijk hier maar eens

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/athlonkmf/konqscreenshot1.jpg

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp