One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ehhh...net zoals in Windows: aan de bovenkant staat wat elke kolom betekent ('Size', 'Name' etc.), die kun je gewoon met het randje tussen twee kolommen vergroten/verkleinen?
Wilke: multicolumn heeft - hoewel je het wel zou denken - geen echte kolommen met koppen erboven, er wordt gewoon gesorteerd op een matrix. En volgens mij is er geen manier om die naam dan over de hele lengte te laten zien, ik zie er althans geen oplossing voor hier. Waarom wil je dat eigenlijk precies en is het overgaan op een nieuwe regel niet goed genoeg?
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Omdat dat met Windows Explorer wel kan en Linux daar niet onder mag doen?Op zondag 16 juni 2002 14:39 schreef odysseus het volgende:
Wilke: multicolumn heeft - hoewel je het wel zou denken - geen echte kolommen met koppen erboven, er wordt gewoon gesorteerd op een matrix. En volgens mij is er geen manier om die naam dan over de hele lengte te laten zien, ik zie er althans geen oplossing voor hier. Waarom wil je dat eigenlijk precies en is het overgaan op een nieuwe regel niet goed genoeg?
En ook omdat het gewoon onoverzichtelijk is zo. Kijk hier maar eens
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp