ondersteund jou mobo sd en ddr?
dan had ik voor 256 ddr gegaan, tenminste als de rest van je systeem ook snel is.
dan had ik voor 256 ddr gegaan, tenminste als de rest van je systeem ook snel is.
Verwijderd
Kan je moederbord beiden aan dan? voor zover ik weet kan alleen een ECS dit aan. Heb je die? Geef effe wat meer specs anders..
Verwijderd
Waarschijnlijk heb je een mobo waar alleen SDRAM in kan... dus DDR is geen optie. Tenzij je de mogelijkheid hebt om er DDR erbij te prikken.
Maar dan zou ik het nog niet doen SDRAM en DDR naast elkaar... dan kun je nog niet de meest agressieve timings draaien, ik zou gewoon 512 SDRAM erbij prikken. Of zelfs maar 256. In een gewone desktop is 512 doorgaans meer als voldoende.
Maar dan zou ik het nog niet doen SDRAM en DDR naast elkaar... dan kun je nog niet de meest agressieve timings draaien, ik zou gewoon 512 SDRAM erbij prikken. Of zelfs maar 256. In een gewone desktop is 512 doorgaans meer als voldoende.
Verwijderd
I second thatOp zondag 16 juni 2002 14:09 schreef Tw^st3D het volgende:
Waarschijnlijk heb je een mobo waar alleen SDRAM in kan... dus DDR is geen optie. Tenzij je de mogelijkheid hebt om er DDR erbij te prikken.
De snelheidswinst SDR -> DDR is minder dan 10%, maar de winst in snelheid en stabiliteit met 256 -> 512 is vele male groter IMO. Ik heb zelf ook zo'n soort keuze gehad, en ben voor 512 SDR gegaan.
Zeker als je lekker fotoshopt, devvt, en ook nog browsen + ICQ + Winamp wil, tja, dan is 512 heerlijk
Search even. Deze vraag is al tientallen keren gesteld.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()