Wie gelooft in The Matrix?

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-12-2025

MethinX

't is wat!

Topicstarter
Wie gelooft in The Matrix?

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Verwijderd

Zie ond3ertitel......

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-01 20:36

Canon23

>>MY<< world

Ik wil nie direct zeggen dat ik er in geloof maar het is niet uitgesloten!!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Zou best eens kunnen, weet niet wat ik moet geloven.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:16
Waarom zou ik daarin geloven?

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 17:25

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 oktober 2000 14:16 schreef Lycoz het volgende:
Wie gelooft in The Matrix?[/quote]Neo, Morpheus, Trinity, etc. etc. etc.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Geloven? NEE...

Hopen? JA! :P

En dan ben ik natuurlijk the One! :9

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

'The truth is the cry of all, but the game of the few'

- George Berkeley (1685-1753)-

Verwijderd

Ik niet :)

• MethinX
  • Laatst online: 06-12-2025

MethinX

't is wat!

Topicstarter
als The Matrix bestaat, kun je dan reincarnatie verklaren? :?

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Verwijderd

Zit 1 fout in the matrix, een mens verbruikt meer energie dan hij levert, dus de matrix bestaat niet

Verwijderd

sorry [OFF TOPIC]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>6 times 6 times 6 = 666[/quote]6 times 6 times 6 = 216

[/OFF TOPIC]

wat betreft the matrix zie onderschrift

• netvor
  • Laatst online: 08-04-2024
Het is niet 'humans are diseased' maar (ff checken met de DivX...)

"humans beings are a disease, a cancer of this planet, you are a plague and we...are the cure."

'k wil niet bijdehand zijn ofzo...

Imp

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:17

Jag

Theorieen zoals in The Matrix zijn nou bepaald niet nieuw. Ik zelf vind theorieen zoals: wij zijn gewoon een droom van een alien, alles om me heen, including mjin eigen lichaam is een computersimulatie, enz, net zo geloofwaardig als de Matrix-theorie, en ook net zo waardeloos. Ze hebben dan ook een gemene deler: ze zijn oncontroleerbaar, maw: fantaseer er maar op los.

De film was wel goed trouwens, maar moest het meer van het uiterlijk hebben ipv inhoud. Zaten ook een hele reeks clichés in, errug jammer. Wel goed acteerspel van sommigen.

Jag

Verwijderd

thnx imp

wat bedoel je met Div x

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 19:16
Divx'jes zijn dvd-rips van +- 600-700 MB groot, die je kan downloaden (illegaal).

Verwijderd

JA ! IK ! :)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik geloff niet in de Matrix, eeuh of toch wel? eeuhhh, nou weet ik het ook niet meer ;)

• wacko
  • Laatst online: 22-01 15:21
Stel dat alles om ons heen fake zou zijn... Wat dan nog?? Ik ben best tevreden over hoe het leven is dus ik zou ook niet "wakker willen worden". Kan me niet schelen dat mijn lichaam intussen wordt gebruikt om energie op te wekken :)

Maar of ik geloof? Neuh, niet echt.

Verwijderd

Is wel wat voor 'cyberpunkers', fans van auteurs zoals William Gibson (die trouwens de term 'cyberspace' in omloop heeft gebracht).

...maar niet voor mij. :)

• FoolZero
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 oktober 2000 19:51 schreef cronus het volgende:
Zit 1 fout in the matrix, een mens verbruikt meer energie dan hij levert, dus de matrix bestaat niet[/quote]Tjah, dat is wat de Matrix wil, dat we geloven! ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-01 20:36

Canon23

>>MY<< world

Foolzero die zit !!

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

Lycoz sprak: "als The Matrix bestaat, kun je dan reincarnatie verklaren?"

kan jij dat dan wel als er geen matrix is?

En ik denk niet dat er een matrix is, waarom zou die dan geprogrammeerd zijn zodat wij de film erover zouden zien? Of zou dat juist zo zijn dat we dan juist denken dat ie er niet is? Of? of? aaarghhaaAg!!!!

He wacht ff, wie komt daar binnen?
Hij heet "Agent", hmz....

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

O, mijn God! Iemand die Berkeley kwoot!!

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

nee ik geloof er geen zak van en wil het ook niet geloven, ik vind het goed zo. Ik vind trouwens de matrix ook echt een enorme klotefilm, 't is overigens wel leuk bedacht maar niet zo leuk uitgevoerd (lees: helemaal niet leuk uitgevoerd) (lees:gewoon kut)

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

spott!! You're my man!
eindelijk iemand die er hetzelfde als ik over denkt!

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Natuurlijk bestaat de matrix. Waarom zou ik anders de hele nacht naar een monitor zitten staren?

Nee maar serieus, morgen worden jullie echt vrijgelaten, nog ff geduld...

(te veel mensen hier die het door hebben)

• BertV
  • Laatst online: 27-01 16:15

BertV

Handgemaakt

D'r zit een fout in de redenatie van de makers van de verhaallijn die mij heel erg stoort:

- de matrix genereerd "een wereld" voor alle mensen

- de matrix heeft geen idee wat die mensen uitvoeren en moet daar speciaal "agent programma's" op af sturen.

Dan heeft de "Christelijke God" het beter bekeken, hij WEET alles direct zonder een "search" ;)

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Verwijderd

Ik ben weer eens op het forum en ik moet zeggen dat in de afgelopen tijd het verschil tussen het wetenschap- en het onzinforum schrikbarend klein is geworden. :(

• me1299
  • Laatst online: 26-01 22:40

me1299

$ondertitel

Nah, zou niet zo slim zijn van de Matrix om te film de matrix toe te laten dan he :P

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• jan-marten
  • Laatst online: 23-01 17:07
We leven in de matrix, zodra we thuis achter de computer stappen treden we in de echte wereld! (Duh!) :)

Verwijderd

Ik wil tenminste hier blijven en niet de waarheid zien.

Verwijderd

Uiteraard bestaat de Matrix niet.

Als er wel zoiets zou bestaan, waarom zou hij ons aan zijn bestaan laten twijfelen? Een goeie Matrix zou dergelijke gedachten al lang verbannen hebben uit de gedachten van de inwoners van zijn wereld.

Toch?

mARCO

• me1299
  • Laatst online: 26-01 22:40

me1299

$ondertitel

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 14:41 schreef Marco Koenderink het volgende:
Uiteraard bestaat de Matrix niet.

Als er wel zoiets zou bestaan, waarom zou hij ons aan zijn bestaan laten twijfelen? Een goeie Matrix zou dergelijke gedachten al lang verbannen hebben uit de gedachten van de inwoners van zijn wereld.

Toch?

mARCO[/quote]Doordat hij dat niet doet kan hij ons vertrouwen winnen dat hij niet bestaat.

Zo kan je het ook nog bekijken he :)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 oktober 2000 14:16 schreef Lycoz het volgende:
Wie gelooft in The Matrix?[/quote]Als je er niet in gelooft snap je de film niet !!

• mth
  • Laatst online: 05-02-2025

mth

Zolang je niet buiten de wereld kunt kijken, is er helemaal geen verschil tussen een "echte" en een gesimuleerde wereld. Want wat is echt? Een stel quarks die zich gedragen volgens wiskundige regels. Dat kan ook wel in een simulatie.

"This is the noise that keeps me awake."

• wouzer
  • Niet online
Are we living a shadow existence that only fools us into thinking it is real? This age-old philosophical question still reverberates through cultural thought, from the writings of William S. Burrows to the cinematic mind games of The Matrix. Hut of the Institute of Advanced Studies sees an analogy to the danger of the collapse of the vacuum. Just as our empty space might not be the true, most stable form of the vacuum, what we call reality might not be the true, most stable form of existence. In the fourth century B.C., Taoist philosopher Chuang Tzu framed the question in more poetic terms. He described a vivid dream. In it, he was a butterfly who had no awareness of his existence as a person. When he awoke, he asked: "Was I before Chuang Tzu who dreamt about being a butterfly, or am I now a butterfly who dreams about being Chuang Tzu?"

Verwijderd

<------------------
I am a believer!!!!

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Je mag best een oude discussie reanimeren, maar zorg er dan voor dat je iets te zeggen hebt.

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.