Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Wie gelooft in The Matrix?[/quote]Neo, Morpheus, Trinity, etc. etc. etc.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Hopen? JA!
En dan ben ik natuurlijk the One!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Verwijderd
Verwijderd
[/OFF TOPIC]
wat betreft the matrix zie onderschrift
"humans beings are a disease, a cancer of this planet, you are a plague and we...are the cure."
'k wil niet bijdehand zijn ofzo...
Imp
Computer Science: describing our world with boxes and arrows.
De film was wel goed trouwens, maar moest het meer van het uiterlijk hebben ipv inhoud. Zaten ook een hele reeks clichés in, errug jammer. Wel goed acteerspel van sommigen.
Jag
Maar of ik geloof? Neuh, niet echt.
Verwijderd
...maar niet voor mij.
Zit 1 fout in the matrix, een mens verbruikt meer energie dan hij levert, dus de matrix bestaat niet[/quote]Tjah, dat is wat de Matrix wil, dat we geloven!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
kan jij dat dan wel als er geen matrix is?
En ik denk niet dat er een matrix is, waarom zou die dan geprogrammeerd zijn zodat wij de film erover zouden zien? Of zou dat juist zo zijn dat we dan juist denken dat ie er niet is? Of? of? aaarghhaaAg!!!!
He wacht ff, wie komt daar binnen?
Hij heet "Agent", hmz....
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
eindelijk iemand die er hetzelfde als ik over denkt!
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
Nee maar serieus, morgen worden jullie echt vrijgelaten, nog ff geduld...
(te veel mensen hier die het door hebben)
- de matrix genereerd "een wereld" voor alle mensen
- de matrix heeft geen idee wat die mensen uitvoeren en moet daar speciaal "agent programma's" op af sturen.
Dan heeft de "Christelijke God" het beter bekeken, hij WEET alles direct zonder een "search"
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Als er wel zoiets zou bestaan, waarom zou hij ons aan zijn bestaan laten twijfelen? Een goeie Matrix zou dergelijke gedachten al lang verbannen hebben uit de gedachten van de inwoners van zijn wereld.
Toch?
mARCO
Uiteraard bestaat de Matrix niet.
Als er wel zoiets zou bestaan, waarom zou hij ons aan zijn bestaan laten twijfelen? Een goeie Matrix zou dergelijke gedachten al lang verbannen hebben uit de gedachten van de inwoners van zijn wereld.
Toch?
mARCO[/quote]Doordat hij dat niet doet kan hij ons vertrouwen winnen dat hij niet bestaat.
Zo kan je het ook nog bekijken he
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Wie gelooft in The Matrix?[/quote]Als je er niet in gelooft snap je de film niet !!
"This is the noise that keeps me awake."
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Dit topic is gesloten.
![]()