Toon posts:

Diamond voodoo 2 WinMe drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Heeft iemand drivers voor de diamond voodoo 2 die goed werken onder winMe en directX7 want ik heb er al best veel geprobeert maar hij flipt de hele tijd.

Groeten

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Volgens mij heb je geen Me drivers..wel de gewone 98 versie..

Verwijderd

Ik gebruik ook gewoon de win98 drivers voor mijn Diamond voodoo2 in win Me en dat werkt perfect hoor.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de nieuwste drivers nun geinstalleert en draait niet echt lekker , bij het opstarten loopt mijn pc vast en krijg boven in het beeld kleine groene streepjes en ik moest mijn kaart eruit halen omdat anders win me niet meer voledig opstart

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik heb ook gewoon de drivers van diamond gedownload en ik draai een SLI zonder prob's.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

ga eens kijken bij www.geocity.com, of op de 3dfx site, er is een forum waar dit probleem wordt opgelost!! Zijn speciale Athlon drivers voor in combi met DX7. Hebben bij mij en anderen perfect gewerkt, mijn PC liep ook vast aan het einde van de opstartprocedure. Succes!!

Verwijderd

Sorry, dat geocity.com klopt niet!!!!!
Drivers hadden wel iets in de naam met geocity! Dus moet je maar even surfen over de 3DFX forums....
Mazzel

Verwijderd

Topicstarter
ik zla dat eens ff gaan zoeken

thx !!

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
op de 3dfx site
de voodoo2 1000 drivers
die werkt perfect

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt nu eindelijk en ik heb nu een aangepaste driver geinstalleert die voor winme en een amd mamaplank was gemaakt en nu doe hij het dus wel :-)
thx voor alle hulp!

Verwijderd

Heb die drivers ook nodig voor mijn amd duron systeem.
kan iemand die link vermeleden?

Bij voorbaat dank

Ray_NL

Verwijderd

Topicstarter
mail me maar ff als je de drivers wil dan mail ik ze wel

Verwijderd

De Athlon compatible DX7 3.02.02 kit:

http://www.geocities.com/xcltempest

veel plezier er mee :)

[XCL]TempesT
Pagina: 1