[war3] game hosten (wel zichtbaar, das het enige)

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:45

inXs

known as inXs

Topicstarter
De poort in warcraft 3 staat standaard op 6112 (kan je instellen) Naja ik heb dus verder geen idee of dit goed is eigenlijk. Als ik een spel aanmaak voor multiplayer dan is het spel gewoon zichtbaar in de games list.. Alleen wanneer iemand wil joinen dan staat er zoiets van dat deze game (mijn aangemaakte) niet bestaat of dat de naam verkeerd is getypt. Naja ik kan met msn trouwens ook geen bestanden sturen ofzo, dus ik weet niet of het mogelijk is. Ik draai winXP pro, ik zit op de "2de" pc. Op 1 pc zit de internetverbinding (ook winXP pro) en vanuit daar met een utp kabel naar mijn pc. Niets getweaked ofzo, simpel netwerkje. Ik gebruik geen speciale programma's om me verbinding te delen. Ik heb ADSL basic van planet.

Iemand een idee voor een poort, of is het gewoon niet mogelijk?

superB

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:34

admiral866

The King Personality Disorder

hoe host je de game dan?
hiervoor moet je toch een aparte server hebben lijkt mij?
En als je host vanuit ingame, dan is dat alleen voor lan dacht ik.

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
nee met warcraft join je een server (normaal "battle net" net zoals bij diablo) en vanuit daar kan je een game createn. Die staan dan allemaal in een lijst en dan kies je er 1 uit. Kan je gewoon op je eigen pc. En het hoeft dus niet alleen bij een lan te zijn.

superB

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:34

admiral866

The King Personality Disorder

ooh, maar heb je het nu dan over de beta of de paar dagen geleden release van razor?

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:13
heb je internet gedeeld? verwijder dan je tcp/ip protocol en het werkt, zxo heb ik het opgelost. suc6

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
beta versie, ff poging wagen met tcp/ip

superB

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:57
Doe dit maar in het grote topic: [topic=525145/1/250]