Iiyama-HM703UT Reset niet :(

Pagina: 1
Acties:
  • 986 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zins een week een Iiyama monitor, goed ding alleen heb ik wat met dat menuutje zitten kloten, nu dacht ik ik reset hem even naar de fabrieks instellingen maar dat doet ie niet meer. ik weet nog dat dat de eerste keer wel wou.
Wat kan dit zijn?

Verder staat in de manual, als je computer uit is en je doet je monitor aan moet je een volledig wit beeld krijgen, ik krijg maar een vierkant van 15cm bij 20 cm ofzo. dus geen volledig beeld wat kan dit zijn?

alvast bedankt

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-12 23:56

Chop2000

Vroem

bel dan de iiyama helpdesk ofzo, hebbie wat te doen :)

niks

Verwijderd

ja klinkt vaag, maar waarom wil je perse naar de fabrieks instellingen? als hij nu goed werkt zou ik hem lekker zo laten, veel moeite voor niets.

hoe zet jij trouwens je beeldscherm terug op de fabrieksinstellingen? dan kan ik het ook een keer proberen.

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zondag 16 juni 2002 13:56 schreef kaasie het volgende:
ja klinkt vaag, maar waarom wil je perse naar de fabrieks instellingen? als hij nu goed werkt zou ik hem lekker zo laten, veel moeite voor niets.

hoe zet jij trouwens je beeldscherm terug op de fabrieksinstellingen? dan kan ik het ook een keer proberen.
Menu>functie>reset :)

Ik wil hem terug hebben omdat het beeld nu heel krom is en ik het niet meer goed krijg :(

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-12 23:56

Chop2000

Vroem

mischien het "geheime menu" van iiyama ?:
monitor uit
druk menu in
monitor aan
laat menu los
monitor uit
druk - in
monitor aan
laat - los
druk op menu en voila iiyama secret menu!

niks

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zondag 16 juni 2002 18:44 schreef Chop2000 het volgende:
monitor uit
druk menu in
monitor aan
laat menu los
monitor uit
druk - in
monitor aan
laat - los
sorry dat lukt hier niet :(
of moet de computer dan uit zijn?

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

bladebla

<Piéééép>

Ik meen eens in mijn Iiyama handleiding gelezen te hebben dat niet alle functies met factory settings teruggezet worden.

Toch ff nakijken, Vision Master Pro 454:
"De volgende instellingen [...] blijven ongewijzigd.
H-Grootte, H-Positie,V-Grootte, V-Positie, Kussen, Trapezium"

Wat klinkt dat toch geweldig in het Nederlands ;)

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zondag 16 juni 2002 19:11 schreef bladebla het volgende:
Ik meen eens in mijn Iiyama handleiding gelezen te hebben dat niet alle functies met factory settings teruggezet worden.

Toch ff nakijken, Vision Master Pro 454:
"De volgende instellingen [...] blijven ongewijzigd.
H-Grootte, H-Positie,V-Grootte, V-Positie, Kussen, Trapezium"

Wat klinkt dat toch geweldig in het Nederlands ;)
Bedankt dat zal het dan zijn :)

Maar hebben jullie een idee hoe het komt dat ik in windows 98 een heel mooi beeld heb geen krom scherm.
Maar in Xp heb ik wel een korm scherm ik ben al een 15 minuuten bezig geweest met een vriend hier, maar het is nog steeds niet helemaal goed :'(
En als ik naar een game ga via XP is het beeld helemaal verneukt dan is het net een ronde TV :(

• bladebla

bladebla

<Piéééép>

Ik weet niet of dit geblaat is maar ik meen dat uit het lijstje van settings in mijn post hierboven, de instellingen per resolutie/refresh mode bewaard wordt. Er zijn enkele factory presets voor veel gebruikte modes, en wat geheugen plaatsen voor user defined settings.

Als je in '98 en XP niet dezelfde resolutie en refresh gebruikt moet je eens proberen die gelijk te trekken in XP (als je beeld in 98 wel ok is).

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

• Qorne

Qorne

Think Different

Topicstarter
Op zondag 16 juni 2002 19:31 schreef bladebla het volgende:
Ik weet niet of dit geblaat is maar ik meen dat uit het lijstje van settings in mijn post hierboven, de instellingen per resolutie/refresh mode bewaard wordt. Er zijn enkele factory presets voor veel gebruikte modes, en wat geheugen plaatsen voor user defined settings.

Als je in '98 en XP niet dezelfde resolutie en refresh gebruikt moet je eens proberen die gelijk te trekken in XP (als je beeld in 98 wel ok is).
allemaal zelfde res. + hz

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op zondag 16 juni 2002 18:44 schreef Chop2000 het volgende:
monitor uit
druk menu in
monitor aan
laat menu los
monitor uit
druk - in
monitor aan
laat - los
Zit dat ook op een LS902UT en wat kan je ermee doen dan :?

De meeste mensen deugen!

• bladebla

bladebla

<Piéééép>

Op zondag 16 juni 2002 19:49 schreef Qorne het volgende:

allemaal zelfde res. + hz
Ik heb het zelf ook gehad met mijn Iiyama, beetje stellen hier, beetje daar, en toen werd het alleen maar erger. Ik heb alles zo'n beetje op 50% teruggezet en toen opnieuw geprobeerd. Ik weet dat niet alles op 50% stond vanuit de fabriek. (Heb hem ook nog maar net, HM903DT, toppie gewoon)

Pagina: 1