Toon posts:

Topcom Butler 25xx serie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik nou zo'n relaxed ding voor vader dag gegevens zo'n Dubbele draadloze telefoon (1x basis+toestel + 1x toestel+lader) dus een voor beneden en ander voor boven zodat die lamme niet meer uit zijn nest hoef. maar het probleem is als volgt ik HAD alles toto in de puntjes uitgekiend. (Netjes kpn gebeld voor nummer weergave) dus dat het vrijdag allemaal al werkt(netjes een briefje van de KPN gekregen) dus ik sluit net de hele set aan WERKT DIE nummer weer gave niet (:( afgang dus. ik meteen 08000407 bellen zo'n vrouw helemaal verrot schelden. Zegt ze dat het aan die klote toestellen ligt en dat het niet op te lossen is (terwijl ik dat vrijdag middag had getest werkte het allemaal wel) ze (kpn bitch) zij dat het geen goed gekeurd nederlands waterstaat of zoeits toetsel is.

heeft hier iemand ervaring mee ????

Mvg,

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Die toestellen van de ALDI zeker, Nederland gebruikt idd een ander systeem dan de meeste andere Europese landen dus werken vele buitelandse toestellen niet, maar het heeft wel gewerkt, das vreemd :?

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:18

Mark_640

In my memory

Topcom toestellen ondersteunen FSK-nummerweergave, wat de Europese standaard is... Dus 't wordt gebruikt in Belgie, Duitsland enz...

Alleen moet KPN een systeem gebruiken wat DTMF heet, en dus compleet afwijkt van de rest van Europa... Nou merk je daar normaal weinig van, omdat bijna alles wat hier verkocht wordt geschikt is voor de nederlandse markt (DTMF dus)...

Maar nu er steeds meer alternatieve aanbieders komen (Priority, Twinner), komen er ook toestellen op de markt die FSK hebben...

Of je koopt een toestel wat beide ondersteund... Ikzelf heb een Panasonic, die ondersteund beide... Alleen kost die wat meer dan zo'n TopCom toestel...

edit:

Vision_Master_Pro, werk je bij Aragorn?? Dan heb ik je misschien wel 's gezien... :)

Verwijderd

Topicstarter
ja daar werk ik ja
:)
ssssssssssssssst.
op de td he
<-------------

Verwijderd

Topicstarter
idd het heeft gewerkt vrijdag middag en zaterdags ochtends... dus ik snap het ook niet meer ??
nu doet die het niet....

:(

/edit
Whoops
/edit
volgende keer edit gebruiken

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Als ie gewerkt heeft ontdersteunt ie ook het Nederlandse systeem, kan niet anders, misschien een probleem bij de telefoons zelf of bij KPN.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het eens ergens anders gaan proberen

bedankt
Pagina: 1