if broken it is, fix it you should
Zou in principe moeten werken, kijk even of die adressen niet bezet zijn door andere apparaten.
werkt ook wel maar het type is niet goed waardoor sommige spellen gaan zeurenOp zondag 16 juni 2002 13:13 schreef rtgo het volgende:
Zou in principe moeten werken, kijk even of die adressen niet bezet zijn door andere apparaten.
Ik begrijp dat je de kaart onder DOS wilt laten werken?
Haal gewoon zo'n dos setupje van www.soundblaster.com of www.driverguide.com (even inloggen - login: drivers, pass: all)
Meestal gebruikt ie ook nog een of andere .exe bestand die geladen wordt in autoexec.bat
Haal gewoon zo'n dos setupje van www.soundblaster.com of www.driverguide.com (even inloggen - login: drivers, pass: all)
Meestal gebruikt ie ook nog een of andere .exe bestand die geladen wordt in autoexec.bat
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Das allemaal niet nodig en conventioneel geheugen is heilig.....Op zondag 16 juni 2002 13:18 schreef dreeke het volgende:
Ik begrijp dat je de kaart onder DOS wilt laten werken?
Ik heb het tijden lang zo gebruikt, en genoeg geheugen over. Maar als jij zegt dat het ook op jouw manier zou moeten werken, zal ik je niet in de weg staan hoor ;-)Op zondag 16 juni 2002 13:28 schreef elgringo het volgende:
[..]
Das allemaal niet nodig en conventioneel geheugen is heilig.....
Een echte Sound Blaster (en veel oude klonen) niet, alleen die latere rottige SB Pro/Windows Sound System kaartjes hadden allemaal vage progjes nodig.Op zondag 16 juni 2002 13:18 schreef dreeke het volgende:
Ik had een SB32 en een AWE64, zijn die niet echt dan
waarom dingen laden die je niet gebruikt. Ik heb nu:Op zondag 16 juni 2002 22:43 schreef Bigs het volgende:
[..]
Een echte Sound Blaster (en veel oude klonen) niet, alleen die latere rottige SB Pro/Windows Sound System kaartjes hadden allemaal vage progjes nodig.
set blaster=a220 i5 d1 h5 t6 erin en het werkt prima zonder van die ralle proggies te laden
Pagina: 1