Toon posts:

[HK]oude topics niet leuk?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 juni 2002 11:47 schreef Llewella het volgende:
Eigenlijk niet zo grappig alleen dat een oud topic zo onzinnig omhoog wordt getrapt
schreef ze in dit topic.... waarna ik ook nog een mailtje kreeg (GEEN OW) of ik het niet meer wilde doen..

oke ik zal het niet meer doen, maar wat is er eigenlijk erg aan? het is toch alleen maar leuk en het merendeel zijn positieve reacties :)

en zo kunnen de mensen die pas toegang hebben tot de hk, ook even van de oude glorietijd proeven... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het heeft denk weinig zin om steeds alle oude topic omhoog te trappen. Vaak is het nieuwtje er dan al vanaf, de meeste hebben het al eens een keer gelezen/gezien. Dus is het niet echt nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee, de hk is over het algemeen niet echt 'nuttig'

maar 90% van de nieuwe reacties zijn positief, dus wat kan het voor kwaad om eens een oud topic een schop te geven, want de hk is uiteindelijk toch alleen maar bestemd voor de 'fun'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja okey daar zit wat in. Het is toch meestal allemaal "rotzooi". En er zullen zeker onderwerpen zijn die steeds leuk blijven, maar dan kun je misschien beter een draadje naar het oude topic sturen en een nieuwe starten. Dit zullen de mod's niet erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er waren wel meer leuke topics, en er zullen er nog veel meer komen, wat voor zin heeft het om je daaraan vast te klampen :?
Persoonlijk vond ik dat topic niet eens zo heel erg leuk dat ik er echt van onder tafel lag, er zijn topics geweest die ik persoonlijk veel leuker vond, niet alleen in de HK maar denk ook aan zijn voorgangers.

Wees gerust, er komen dus wel meer leuke topics, klamp je niet vast aan het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 13:09 schreef ReV3rEnD het volgende:
nee, de hk is over het algemeen niet echt 'nuttig'

maar 90% van de nieuwe reacties zijn positief, dus wat kan het voor kwaad om eens een oud topic een schop te geven, want de hk is uiteindelijk toch alleen maar bestemd voor de 'fun'
Ik ben blij dat de reakties positief zijn, maar de kreet waarmee je het topic omhoog schopte, ik had zoiets van tjonge jonge moet dat nou weer :?
Op die manier kun je wel meer oude topics omhoog trappen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 juni 2002 13:14 schreef Llewella het volgende:

[..]

Ik ben blij dat de reakties positief zijn, maar de kreet waarmee je het topic omhoog schopte, ik had zoiets van tjonge jonge moet dat nou weer :?
Op die manier kun je wel meer oude topics omhoog trappen :?
ja, maar ik vond dat topic toch echt een klassieker, net zoals de fietsnerd, de HK ganger houdt ook van een beetje nostalgie :)

maar ik zal het niet meer zo snel doen, en anders vraag ik eerst wel toestemming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
slotje, overgens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

oke :Y)

afgehandeld :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.