Toon posts:

[iexplorer] Springt over bij laden

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ik wordt er helemaal geirriteerd van, elke keer als ik meerdere explorer schermen over heb en op 1 van de schermen wordt een site geladen, dan springt ie automatisch over naar die site. als je bijvoorbeeld op GoT zit en je opent een paar topics, floep hij zit op een andere pagina omdat er net een plaatje is geladen op die pagina... heel irritant dus... iemand een idee hoe ik dit uit kan zetten :?

search en google leverden nix op....... :(

Verwijderd

Geen matches
Welke versie heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
mja |:(
dom had ik ff kunnen posten
6.0 onder win xp pro :)

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
niemand :?

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Geen matches
Heb ik ook al last van, laatst ook een msg gepost, maar niemand wist iets. Het schijnt in te stellen te zijn met TweakUI: Prevent programs to steal focus. Maar ook dat hielp niet.:(

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Geen matches
Ik heb win98 met TweakUI en bij mij werkt de "prevent programs from stealing focus" wel.
Probeer het ff te dloaden (zoeken op de microsoft site of ff van mijn sitje http://members.lycos.nl/dxta/) en probeer het gewoon.

Omelette du fromage!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Geen matches
Op dinsdag 18 juni 2002 08:44 schreef Dxta het volgende:
Ik heb win98 met TweakUI en bij mij werkt de "prevent programs from stealing focus" wel.
Probeer het ff te dloaden (zoeken op de microsoft site of ff van mijn sitje http://members.lycos.nl/dxta/) en probeer het gewoon.
hmm... heb het hier getest op een win95 pc, en dan staat die optie er niet eens bij :? njah zal het thuis nog eens proberen, thanx!

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
thnx voor alle replies..... maarre die tweakui had ik al en werkt niet echt onder winXP..........

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
MS knowledge base geen antwoord.... nieuwste tweakUI van MS site ook niet.... nix in TweakXP.... en wordt irritant

niemand meer die een oplossing weet :?

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
sorry voor het herhalend omhoogschoppen maar ik ben nog steeds op zoek naar een antwoord :( :?

• Suffie
  • Laatst online: 12:51
Geen matches

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Matched: vensters, voren
Op zaterdag 22 juni 2002 10:22 schreef Suffie het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/528275
Zat dit topic een beetje te lezen en ik dacht al dit gaat fout. Deze link bewijst dat.

Topicstarter heeft het NIET (niet) over windows die focus stelen ("naar voren springen"), maar over een bug / feature in IE waarbij het invoeren van een link in venster (A) het gevolg heeft dat de pagina wordt geladen in venster (B). Dat heeft dus niets met het stelen van focus te maken.

On topic:

Ik heb het ook wel eens. Het lijkt ermee te maken te hebben dat het ene venster de "parent" van het andere venster is. Een oplossing heb ik er niet voor, behalve dat je er geen last van hebt (geloof ik) als je nieuwe vensters IE opent door echt een nieuwe IE te openen en niet CTRL+N te gebruiken.

Overigens heeft (geen flame) Mozilla hier geen last van. Eén van de redenen waarom ik dat (ook onder windows) gebruik.

• Suffie
  • Laatst online: 12:51
Matched: voren
Op zaterdag 22 juni 2002 10:28 schreef wzzrd het volgende:
Zat dit topic een beetje te lezen en ik dacht al dit gaat fout. Deze link bewijst dat.

Topicstarter heeft het NIET (niet) over windows die focus stelen ("naar voren springen"), maar over een bug / feature in IE waarbij het invoeren van een link in venster (A) het gevolg heeft dat de pagina wordt geladen in venster (B). Dat heeft dus niets met het stelen van focus te maken.
sorry te snel gelezen

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

Pagina: 1