Gisteravond onder windows xp, kreeg ik een melding redunantie bla bla. Dus pc opnieuw starten, hd wil niet door starten maar word wel herkend door mijn systeem. De hardeschijf maakt een geluid van bzzz bzzz bzzz bzzz dus hij leest maar het gaat heel traag. Heb hem ongeveer 5 uur aangelaten en hij was er door heen met een opstartschijfje. Maar het is niet mogelijk op de partities te lezen, ze bestaan wel. Maar krijg gewoon foutmelding.
Ik denk dat de data er nog goed opstaat maar dat het mechanische of het spul wat de data leest overleden is.
Hoe kan ik nu mijn gegevens terug krijgen, dit is van groot belang voor mij? Zelf werk ik in een pc zaak en daar doen we dat zelf niet. Volgens me baas bestaan er wel bedrijven die dat doen. Dan stoppen ze de hardeschijf in een moederschijf ofzo.
Kent iemand een pc zaak die de data er af kan halen van een kapote schijf, het liefst in de buurt van Amsterdam.
Of is er een tweaker die dit kan doen??? Zeg me hoeveel je er voor wil hebben en ik betaal je. Mail me maar naar Red_Alert_80@hotmail.com.
Of kan ik het zelf ook doen??
Het gaat me nu even niet om de garantie. Die zit er wel op nog.
Hardeschijf is trouwens een IBM 60GB 7200RPM.
Bedankt.
Ik denk dat de data er nog goed opstaat maar dat het mechanische of het spul wat de data leest overleden is.
Hoe kan ik nu mijn gegevens terug krijgen, dit is van groot belang voor mij? Zelf werk ik in een pc zaak en daar doen we dat zelf niet. Volgens me baas bestaan er wel bedrijven die dat doen. Dan stoppen ze de hardeschijf in een moederschijf ofzo.
Kent iemand een pc zaak die de data er af kan halen van een kapote schijf, het liefst in de buurt van Amsterdam.
Of is er een tweaker die dit kan doen??? Zeg me hoeveel je er voor wil hebben en ik betaal je. Mail me maar naar Red_Alert_80@hotmail.com.
Of kan ik het zelf ook doen??
Het gaat me nu even niet om de garantie. Die zit er wel op nog.
Hardeschijf is trouwens een IBM 60GB 7200RPM.
Bedankt.