Er schijnt software te bestaan die aan de hand van het voltage op je telefoonlijn ziet of er iemand is die jou probeert te bellen. Je krijgt dan tijdens het internetten (via een analoge lijn) een melding op je scherm als iemand je belt. Weet iemand of deze software echt bestaat, en hoe het heet / waar het te krijgen is?
lijkt me niet dat dit softwarematig te doen is.
Als het al zo is dat het voltage hoger wordt, kan het modem dat niet waarnemen....
Met speciale extra hardware die je ertussen zet, kan het mischien wel...
Als het al zo is dat het voltage hoger wordt, kan het modem dat niet waarnemen....
Met speciale extra hardware die je ertussen zet, kan het mischien wel...
de (nog niet gebruikte) v.92 technologie van modems zou dit mogelijk moeten maken,
de modems zijn al wel te krijg, alleen zijn er nog geen internet providers welke dit ondersteunen
de modems zijn al wel te krijg, alleen zijn er nog geen internet providers welke dit ondersteunen
A wise man's life is based around fuck you
ik weet dat het bestaat. Maar bij mijn zoektocht 2 jaar geleden toen ik nog een normale modem had, kwam ik terecht bij allemaal amerikaanse bedrijven. Deze vermelden ook allemaal dat het alleen in n Amerika kon.....Op zondag 16 juni 2002 12:05 schreef VetteHap het volgende:
Er schijnt software te bestaan die aan de hand van het voltage op je telefoonlijn ziet of er iemand is die jou probeert te bellen. Je krijgt dan tijdens het internetten (via een analoge lijn) een melding op je scherm als iemand je belt. Weet iemand of deze software echt bestaat, en hoe het heet / waar het te krijgen is?
Ik kan je alleen vertellen dat het echt bestaat, dat weet ik zeker. Ik weet alleen niet hoe het heet, laat staan waar je 't kunt downloaden.
dit misschien?
http://download.com.com/3000-2349-1626432.html?tag=lst-4-6
/edit: This software is currently available only for use in the United States.
duh
maar misschien toch even proberen? je weet maar nooit
http://download.com.com/3000-2349-1626432.html?tag=lst-4-6
/edit: This software is currently available only for use in the United States.
duh
maar misschien toch even proberen? je weet maar nooit
Het kan.
Maar helaas niet in nederland
Het systeem waar je het over heb iig.
Zoals hierboven uitgelegd wordt kan het wel met v.92, maar aangezien dat niet door providers ondersteunt wordt heb je er niks aan.
En ik zie dat persoonlijk niet echt snel gebeuren, omdat de techniek er al lang is namelijk.
Maar helaas niet in nederland
Het systeem waar je het over heb iig.
Zoals hierboven uitgelegd wordt kan het wel met v.92, maar aangezien dat niet door providers ondersteunt wordt heb je er niks aan.
En ik zie dat persoonlijk niet echt snel gebeuren, omdat de techniek er al lang is namelijk.
Pagina: 1