Grijs blok van 2x7 cm op laptop scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet zo'n TFT scherm maar een dtfs (ofzo) scherm,

nu startte ik laatst m'n laptop op en al bij het checken van geheugen harddisk etc.. zie ik een grijs blok op m'n scherm, als ik even later in windows ben, verdwijnd de startbalk en een gedeelte van een open venster onder dat grijze blok, ook m'n muis verdwijnt er onder. Als ik de brightness van m'n scherm aanpas blijft dat grijze blok hetzelfde, kleur ook enzo.

Hoe kan ik dit verhelpen???? Of weet iemand hoe dit komt?

Het is echt een recht blok, geen scheve kanten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

Dan licht het dus niet aan Windows, maar aan het scherm (m.a.w.: kapot scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je DSTN scherm is hoogst waarschijnlijk naar de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm, dus een nieuw scherm dan maar?
of beter een nieuwe laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:56
Denk dat het een nieuwe laptop wordt. Die schermen zijn afgrijzelijk duur en omdat je een DSTN scherm hebt zal je wel niet zo'n nieuwe laptop meer hebben. Dan is het 't geld niet meer waard. Wat je wel kan doen is kijken of je ergens 2e hands een identieke laptop/scherm kan krijgen en dan het scherm verwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 16 juni 2002 12:50 schreef PROnline het volgende:
Denk dat het een nieuwe laptop wordt. Die schermen zijn afgrijzelijk duur en omdat je een DSTN scherm hebt zal je wel niet zo'n nieuwe laptop meer hebben. Dan is het 't geld niet meer waard. Wat je wel kan doen is kijken of je ergens 2e hands een identieke laptop/scherm kan krijgen en dan het scherm verwisselen.
Hmm, ik ga wel ff doorsparen voor een andere laptop, misschien kan ik voor dit lappie nog een euro of 30 krijgen, en koop ik dan wel een leuke laptop met DVDspeler>:) lekker kijken in de trein >:)

Maar toch bedankt allemaal.
Pagina: 1