Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Internet explorer neemt bij mij zo vaak 18MB++ in, komt echt niet alleen door die bigad/skyscrapers toch
idd... IE neemt met het bekijken van deze draad alleen al 25 meg geheugen in hier (geen andere IE-schermen open)... Da's heel normaal...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
"iexplore.exe neemt 14 MB in beslag in deze draad.
Ligt ook aan wat je ervoor bekeken hebt
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Nee hoor, bij mij met Windows 2000 past de mem usage zich constant aan. Wanneer ik programma's of browsers open, gaat de usage omhoog. Als ik ze sluit, kom ik op de oude waarde ongeacht hoe lang ik ingelogd ben.Op zondag 16 juni 2002 17:18 schreef ErectionJackson het volgende:
Ligt ook aan wat je ervoor bekeken hebt
Ligt er nog steeds aan wat je ervoor bekeken hebt en allemaal ingesteld hebt aan cacheing etc.Op zondag 16 juni 2002 19:55 schreef PcDealer het volgende:
Nee hoor, bij mij met Windows 2000 past de mem usage zich constant aan. Wanneer ik programma's of browsers open, gaat de usage omhoog. Als ik ze sluit, kom ik op de oude waarde ongeacht hoe lang ik ingelogd ben.
Anders zou het zeer sloom werken als je terug komt op de vorige pagina.
ah heb ik ook last van.. beetje irritant... mede doordat hij ook zo groot is...Op zondag 16 juni 2002 20:09 schreef veldmuis het volgende:
geheugen geen last van, maar met scrollen 100% van mn cpu'tje
XP 1800+ @ 1900+ met win2k
op alle pc's die ik heb trouwens.. bah
Hoe het ook is, die reclame is gewoon vreselijk irritant. Ik begrijp ook wel dat je inkomsten moet hebben maar als het zo erg waordt dat ik m'n PC niet emer normala kan gebruiken gaat het een beetje te ver.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Dan zou ik toch eens naar je instellingen gaan kijken, als een simpele Flash animatie je CPU helemaal dichttrekt.Op maandag 17 juni 2002 00:04 schreef Johnny64 het volgende:
Hoe het ook is, die reclame is gewoon vreselijk irritant. Ik begrijp ook wel dat je inkomsten moet hebben maar als het zo erg waordt dat ik m'n PC niet emer normala kan gebruiken gaat het een beetje te ver.
Professioneel Hyves-weigeraar
Tja, dat is kennelijk de bedoeling van deze reclame. Door je systeem baggertraag te maken, moet het je duidelijk worden dat je een snellere processor nodig hebt...Op maandag 17 juni 2002 00:04 schreef Johnny64 het volgende:
Om die reden heb ik de 'Run activeX controls and plugins' eens een tijdje op 'disabled' gezet op mijn PIII-500; dan krijg je geen flash meer te zien...
Totdat je het een keer wel nodig hebt, dus echt een optie is het niet. Op 'prompt' zetten kan ook, maar dan wordt je pas echt gek...
Totdat je het een keer wel nodig hebt, dus echt een optie is het niet. Op 'prompt' zetten kan ook, maar dan wordt je pas echt gek...
Intentionally left blank
Opera neemt gewoon 65Mb in hier. En i dont care.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
&*^%#@$ gooi net mn koffie om
.nou ja. cpu gaat bij mij ook op 100% als ik op en neer scroll, en kheb een AMD 1400MHz. IE vreet nu 40MB van mijn 512MB op.
Pagina: 1