Ik heb voor mijn examen een Ben vaak (120) belminuten en een nokia 6510 gekregen
Nou niet flamen over BEN daar gaat mijn vraag niet over maar hoe kan ik het tegoed van ben afluisteren wat ik nog voor deze maand te bellen heb?? en schuift het overige tegoed door naar de volgende maan??
444 belluh.... Zie www.ben.nl
Dat is alleen voor Ben VrijOp zondag 16 juni 2002 11:09 schreef cdgrit het volgende:
444 belluh.... Zie www.ben.nl
Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...
Je kan je aanmelden bij Ben Online. Dan kan je je tegoed online zien (ook via WAP). En je overige tegoed schuift maximaal 2 maanden mee.Op zondag 16 juni 2002 10:51 schreef gotties het volgende:
Ik heb voor mijn examen een Ben vaak (120) belminuten en een nokia 6510 gekregenNou niet flamen over BEN daar gaat mijn vraag niet over maar hoe kan ik het tegoed van ben afluisteren wat ik nog voor deze maand te bellen heb?? en schuift het overige tegoed door naar de volgende maan??
Dus dan moet je betalen om je beltegoed te zien?Op zondag 16 juni 2002 12:33 schreef Octopus het volgende:
[..]
Je kan je aanmelden bij Ben Online. Dan kan je je tegoed online zien (ook via WAP). En je overige tegoed schuift maximaal 2 maanden mee.
Het moet niet gekker worden...
🌞🍃
Verwijderd
Betalen om je beltegoed te zien? Nee hoor, Ben Online is een gratis dienst.Op zondag 16 juni 2002 12:56 schreef DataBeest het volgende:
Dus dan moet je betalen om je beltegoed te zien?
Het moet niet gekker worden...
Maar voor wappen moet je wel betalenOp zondag 16 juni 2002 13:01 schreef Silverstar het volgende:
[..]
Betalen om je beltegoed te zien? Nee hoor, Ben Online is een gratis dienst.
daar klopt dat vrij weinig van! haha
ik heb het toestel twee dagen en de dienst is 2 dagen geleden bijgewerkt en heb nog maar 15 euro beltegoed?? en heb bijna nog niet gebeld?? hoe kan het?
ik heb het toestel twee dagen en de dienst is 2 dagen geleden bijgewerkt en heb nog maar 15 euro beltegoed?? en heb bijna nog niet gebeld?? hoe kan het?
je beltegoed van het begin van de maand ja...Op zondag 16 juni 2002 12:33 schreef Octopus het volgende:
[..]
Je kan je aanmelden bij Ben Online. Dan kan je je tegoed online zien (ook via WAP). En je overige tegoed schuift maximaal 2 maanden mee.
Choose life
heb net die 444 gebeld en dat klopt meer nog 24 pleuro en 75 cent dat lijkt er gelukkig mee ropOp zondag 16 juni 2002 13:11 schreef gotties het volgende:
Dan heb je niet de hele maand gekregen van BEN, maar pas vanaf waar je bent ingestapt.Op zondag 16 juni 2002 13:11 schreef gotties het volgende:
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Ja, maar het ging over Ben Online, en dat is gratisOp zondag 16 juni 2002 13:10 schreef Octopus het volgende:
Maar voor wappen moet je wel betalen
Nee hoor:Op zondag 16 juni 2002 13:12 schreef E-Rick het volgende:
[..]
je beltegoed van het begin van de maand ja...
ALs je instapt dan krijg je nooit de hele maand, maar slechts een deel van de maand, hangt er vanaf wanneer je instapt, mijn eerste maand had ik ik meen 60 minuten ipv 100
Breek je nek voorzichtig
ik d8 dat je het beltegoed maximaal 1 maand kon meenemen, tot een maximum van je belbundel (dus: bij Ben 30 kun je maximal 30 minuten naar de volgende maand meenemen, voor een maximum van 60 minuten totaal)? of is dit sinds kort veranderd?
Pagina: 1