Ik heb ergens gehoord dat de X-Box vanaf Juli waarschijnlijk € 199,- gaat kosten. Ik weet alleen niet of dat waar is. Zijn er hier tweakies die d'r meer van weten?
Ik heb nix gehoort in ieder geval.
Denk niet dat M$ dit doet.
Hoeveel gratis games moeten ze dan wel niet weggeven ?
Denk niet dat M$ dit doet.
Hoeveel gratis games moeten ze dan wel niet weggeven ?
nikszolekkeralss.exe
Das dus met 100,- goedkoper!!!!???!!!Op zondag 16 juni 2002 10:15 schreef Arjuna het volgende:
Ik heb ergens gehoord dat de X-Box vanaf Juli waarschijnlijk € 199,- gaat kosten. Ik weet alleen niet of dat waar is. Zijn er hier tweakies die d'r meer van weten?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
MMmm ik heb hie rnog niks over gehoord, hoe kom je aan deze informatie? als t waar zou zijn ga ik ook eerder voor een xbox als een nieuwe processor 
Maar ik geloof er niks avn, dan maken ze nog meer verlies en de box verkoopt blijkbaar sinds de prijsverlaging helemaal niet zo slecht meer
Maar ik geloof er niks avn, dan maken ze nog meer verlies en de box verkoopt blijkbaar sinds de prijsverlaging helemaal niet zo slecht meer
Dan valt het niet op 
Maar ik denk dat het gebakken lucht is
nikszolekkeralss.exe
sow?Op zondag 16 juni 2002 11:56 schreef likkepot het volgende:
Dan valt het niet op
dat wil maar zeggen dat voor alles wat niet zou opvallen, een nieuw topic aangemaakt moet worden
het hoort daar thuis, klaar, sim-pel
zelfde geld voor al die GTA3 topics
Heb ik ook niks van gehoort (zouw wel relaxt zijn).
Maar ze zijn wel erg aan het concureren dus het zou wel kunnen (beter de prijzen van de spellen omlaag).
Maar ze zijn wel erg aan het concureren dus het zou wel kunnen (beter de prijzen van de spellen omlaag).
Verwijderd
heb ik toch nog niets over gelezen,
heb wel ergens gelezen dat deze zomer (sommige?) games een stuk goedkoper worden
heb wel ergens gelezen dat deze zomer (sommige?) games een stuk goedkoper worden
Verwijderd
Wat dacht je van standalone DiVX player ?Op zondag 16 juni 2002 10:20 schreef ND het volgende:
[..]
Das dus met 100,- goedkoper!!!!???!!!Dan ga ik voor een X Box en niet een nieuwe HD + MP3 speler
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()