MBM tutorial oid?

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:36
ik heb sinds kort mbm 5 om mijn temps te bekijken, maarja, zal wel geen verrassing zijn, maar alle sensoren geven 0 aan, dus dat moet allemaal ingesteld worden, ook de rpm van de fans worden nog niet weergegeven.

en ik heb echt geen flauw idee waar ik moet beginnen met zoeken, staat er niet ergens een tutorial oid op internet waar ze je stap voor stap uitleggen hoe alles in te stellen.

ik zie dat iedereen zijn mobo erbij noemt als hij iets met mbm heeft, zijn dat soort dingen ook mob afhankelijk? zoja, dan heb ik een dfi ak75 ec+ :) (dacht ik zo uit mijn hoofd :P )

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Het gaat er om of je MoBo een sensor chip aanboord heeft die door MBM5 wordt herkent.
Dat staat in het tabblad system info, en dan links onderin op het computertje klikken.
Als er dan bij sensorchip iets staat, kan MBM5 waarschijnlijk jouw MoBo uitlezen.
Suc6

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Maverick
-----Sensor Chip-------

Main Sensor Chip : VIA Via686B
SMB Address : $5000
Used Bus : VIA686A
VIA686A Address : $6000

:) woei, hij kan het dus uitlezen :), maar hoe vind ik nu alle goede sensoren? gewoon proberen of kan ik dat ergens uit afleiden?

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:07

Super_ik

haklust!

je kunt t allicht s gewoon proberen :)
zo heb ik die van mij ook ingestelt
maar isser iemand die kan verklaren waarom mijn proc -48 graden is :?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

kan iemand mij ook vertellen of het mogelijk (en hoe)is om het dashboard op je desktop te krijgen zonder dat die in je taakbalk komt te staan dus dat hij gewoon alleen in je tray staat..

enne mijn 3 sensor geeft ook een 50 onder 0 celcius aan.. :S

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:07

Super_ik

haklust!

Op zondag 16 juni 2002 11:00 schreef JaWa het volgende:
kan iemand mij ook vertellen of het mogelijk (en hoe)is om het dashboard op je desktop te krijgen zonder dat die in je taakbalk komt te staan dus dat hij gewoon alleen in je tray staat..
rechtsklik op dashboard, klik op die 1 in die grijze balk, die wordt een 2, weer rechtsklik. klaar

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Maverick
het werkt nu perfect!

tnx!

Pagina: 1