Ik heb een probleem: Ik heb een 17" Dell beeldscherm (model weet ik niet; maakt ook niet zoveel uit denk ik) en het beeld is net zoals je zeg maar een lange tijd boxen er pal naast zet; letters die een schaduw achterlaten naar de rechterkant. Ik heb mijn boxen er ongeveer een halve meter naast staan dus dat kan het denk ik niet zijn. Ik heb al Degauss gedaan, maar helpt niks. Dit probleem heb ik sinds 2 weken ongeveer, en ik heb dit beeldscherm al bijna een jaar, en daarvoor had ik nooit problemen
Bellen naar Dell om om te ruilen ofzo kan ik ook niet doen (lang verhaal; ik kan het iig niet)
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen (en of het probleem uberhaupt op te lossen is), want het is zeer irritant, en op het moment heb ik geen geld voor een nieuw beeldscherm
Bellen naar Dell om om te ruilen ofzo kan ik ook niet doen (lang verhaal; ik kan het iig niet)
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen (en of het probleem uberhaupt op te lossen is), want het is zeer irritant, en op het moment heb ik geen geld voor een nieuw beeldscherm