Toon posts:

[Dell beeldscherm] soort van "magnetisch effect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem: Ik heb een 17" Dell beeldscherm (model weet ik niet; maakt ook niet zoveel uit denk ik) en het beeld is net zoals je zeg maar een lange tijd boxen er pal naast zet; letters die een schaduw achterlaten naar de rechterkant. Ik heb mijn boxen er ongeveer een halve meter naast staan dus dat kan het denk ik niet zijn. Ik heb al Degauss gedaan, maar helpt niks. Dit probleem heb ik sinds 2 weken ongeveer, en ik heb dit beeldscherm al bijna een jaar, en daarvoor had ik nooit problemen

Bellen naar Dell om om te ruilen ofzo kan ik ook niet doen (lang verhaal; ik kan het iig niet)

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen (en of het probleem uberhaupt op te lossen is), want het is zeer irritant, en op het moment heb ik geen geld voor een nieuw beeldscherm

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wat voor boxen zijn dat dan? Als het gewoon onafgeschermde audioset-boxen zijn kan een halve meter misschien nog wel invloed hebben op de monitor.
Verder zou het de kabel nog kunnen zijn, misschien kun je daar een beetje aan bewegen (kabel vervangen wil denk ik niet zo makkelijk).

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 16:25

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Heb ik ook ooit gehad.
Toen was het de grafische kaart die gehemeld was (in mijn geval een Quadro2 op het werk).

Probeer eens te onderzoeken of dit verschijnsel bij een andere monitor ook optreedt.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 16:51

Erikie

www.erikie.nl

ok de oplossing die mischien een beetje raar klinkt maar bij mij helpte :

zet je monitor een paar uurtjes op z'n kop!!

door de magnetische aardstralingen gaat je beeldbuis ofzo weer goed staan.. t klinkt echt link enzo, maar ik had t ook met mijn sony (e200).. t warempel.. t werkte echt.. (btw monitor niet aanzetten terwijl ie op z'n kop staat. zie je allemaal paarse dingen enzo, kleuren zijn omgedraaid)..

-edit, oei, ik had niet goed gelezen.. ik dacht dat je lange tijd je boxen pal naast je monitor had staan.. t kan zelfs zo zijn dat die letters ed zijn ingebrand?!

traktor scratch!