De meeste mensen deugen!
Mmmm, das wat minder --> maar daar kan ik nog mee leven voor dat geldOp zondag 16 juni 2002 02:05 schreef PietjePentium het volgende:
Dat is geen platte !!!!!!
De meeste mensen deugen!
Schijnt nogal onscherp te worden boven de 1152x768 resolutie.
Wel een perfecte game monitor.
Wel een perfecte game monitor.
Voor een niet al te duure 19" is dat een heel erg fijn beeldscherm. mooi helder, gewoon relext.
Zelf vink alleen die 903dt nog iets fijner (icnl. platte beeldbuis en 1600*1200@104hz
Zelf vink alleen die 903dt nog iets fijner (icnl. platte beeldbuis en 1600*1200@104hz
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
LoL, ja I know, maar zoveel centjes heb ik niet.Op zondag 16 juni 2002 09:56 schreef Phydomir het volgende:
Voor een niet al te duure 19" is dat een heel erg fijn beeldscherm. mooi helder, gewoon relext.
En als je in mijn specs kijkt, zul je zien dat ik achter een relisys 15 inch monitor zit
640x480 = 85 Hz
800x600 = 75 Hz
1024x768 = 60 Hz
Hoger gaat hij niet
En dan moet je niet mega scherp rekenen, als het maar beter is als ik nu heb !!!
Maar de prijs/performance verhouding is echt goed volgens mij ...
Heeft iemand nog tips, ideëen of liever nog --> ERVARINGEN
De meeste mensen deugen!
Ja,
Ik vond hem op 1280x1024 niet echt heel fantastisch.
1152x768 was echt een stuk scherper, net of hij daarboven niet meer zo wil.
Maar voor de rest is het voor de prijs gewoon een goed schermpje
IDD, prijs/grootte/performance verhouding is wel goed.Op zondag 16 juni 2002 13:03 schreef Ghost het volgende:
Ja,
Weet je wat balen is, je kan van IEDER scherm zo'n beetje een review vinden, behalve van de LS902UT !!!! Echt niet, en als je er een hebt --> let me know.
Dus op 1280 x 1024 niet zo scherp, das minder --> maar wat voor videokaart heb je er dan aan hangen, daar kan het ook aan liggen
Heeft iemand nog meer ervaringen of reviews (I iz looking very hard too)
De meeste mensen deugen!
Nou over reviews moet je je niet AL te druk maken.
Er is zoveel spreiding tussen de zelfde monitoren van een merk alleen al (afstelling/fouten) dat vaak een test niet zoveel zegt.
De videokaarten waarmee ik getest heb was een creative GF3.
Die gaf altijd goed scherp beeld, maar een CTX 17" monitor gaf in hogere res, daarmee een scherper beeld dan deze 19".
Verder was hij wel netjes, als je voor desktop werk op 19" 1152x768 genoeg vindt kun hem pakken.
In spellen maakt dat geen bal uit
(Voor dat geld kun je ook geen Eizo of Sony G kwaliteit verwachten natuurlijk)
Er is zoveel spreiding tussen de zelfde monitoren van een merk alleen al (afstelling/fouten) dat vaak een test niet zoveel zegt.
De videokaarten waarmee ik getest heb was een creative GF3.
Die gaf altijd goed scherp beeld, maar een CTX 17" monitor gaf in hogere res, daarmee een scherper beeld dan deze 19".
Verder was hij wel netjes, als je voor desktop werk op 19" 1152x768 genoeg vindt kun hem pakken.
In spellen maakt dat geen bal uit
(Voor dat geld kun je ook geen Eizo of Sony G kwaliteit verwachten natuurlijk)
Je hebt gelijk ook --> op mijn desktop zit ik toch bijna nooit, behalve op GoTOp zondag 16 juni 2002 16:57 schreef Ghost het volgende:
knip
Games zien er toch wel wreedjes uit en prijsje roels, dus ik koop hem wel denk ik zo. Bedankt mensen
De meeste mensen deugen!
Ok het zit zo --> ik heb mijn monitor op www.multipc.nl gekocht een jaar geleden.
Hier is hie te vinden als eerste in de rij
http://www.relisys.com/aim/monspec.html
Maar ik draai nu op 800x600 bij 75 Hz, weet iemand heel zeker dat IIyama betere beeldkwaliteit geeft op 1280x1024 bij 85 Hz ???
Als ik dit weet hak ik de knoop zo door namelijk ...
Plz tell me
Hier is hie te vinden als eerste in de rij
http://www.relisys.com/aim/monspec.html
Maar ik draai nu op 800x600 bij 75 Hz, weet iemand heel zeker dat IIyama betere beeldkwaliteit geeft op 1280x1024 bij 85 Hz ???
Als ik dit weet hak ik de knoop zo door namelijk ...
Plz tell me
edit:
Damn, het is op mijn kamer 29 graden, serieus ... ik verbrand levend

Damn, het is op mijn kamer 29 graden, serieus ... ik verbrand levend
De meeste mensen deugen!
Beter beeld dan deze "TE555"?
Ik denk het wel weet het wel zeker eigenlijk
(Hier is het 25C, buiten 35C
)
Ik denk het wel weet het wel zeker eigenlijk
(Hier is het 25C, buiten 35C
DOEN!!! mooie prijs! ik heb m gekocht voor €310, het is indd geen platte maar wel een vetteOp zondag 16 juni 2002 02:03 schreef marzzman het volgende:
http://www.iiyama.nl/800x600/php/showmonitor-crt.php?monitorid=22
Dat is een monitor die ik kan kopen voor 250 € ... zal ik dit doen. Is het een goed scherm ??
Ik kan er niet achter komen of hij nou een platte beeldbuis heeft of niet![]()
Maar ik wil dolgraag een 19 inch scherm, is dit wat ?
Is het scherm ook aanzienlijk groter als het plat is dan --> ik heb nog nooit een plat scherm gehad, dus wat niet weet, deert niet, maar .... toch nieuwsgierig.Op maandag 17 juni 2002 17:15 schreef jellywoods het volgende:
[..]
DOEN!!! mooie prijs! ik heb m gekocht voor €310, het is indd geen platte maar wel een vette
Wat zijn de voordelen van een plat scherm dan ?
De meeste mensen deugen!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()