Weinig systeembronnen vrij (misschien door Duron)?

Pagina: 1
Acties:

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:21
Sinds een tijdje heb ik een Duron 650. Na 1 dag computeren in Win98SE heb ik nog maar 9% systeembronnen vrij en als ik nog wat meer opstart gewoon nix meer. Het is eigenlijk begonnen sinds ik m'n oude P2 mobo + Celly 366@550 heb vervangen door deze A7V + Duron 650. Zijn er meer mensen die precies hetzelfde hebben als ik? Ik snap er echt nix van. Het ligt ook niet aan het geheugen ofzo... 128MB moet toch zat zijn want ik had dit probleem nooit eerder. Eerst had ik het win WinME en dus gooide ik WinME eraf omdat ik dacht dat het aan WinME lag... Nou, ik zet Win98SE erop maar precies hetzelfde probleem! ik weet echt niet wat ik moet doen... :(

Verwijderd

Je resources hebben niets met de hoeveelheid systeemgeheugen te maken. Je hebt er drie: USER, GDI en nog eentje en volgens mij zijn ze alledrie 128K. De wonderen van Windows...

Ik denk dat het eerder aan de Via chipset ligt dan aan de CPU. Heb je alle Gart drivers en dergelijke zut allemaal netjes geinstalleerd? Vast wel.

Tja, waar het dan aan kan liggen... ik weet het niet, je hebt ook al een schone install achter de rug...

• benchMarc
Wat bedoel je met Gart drivers?

Verwijderd

VIA heeft van die drivers voor zijn AGP bus en harddisc controller enzo. Dat zijn de Gart drivers.

• benchMarc
ow die drivers... ja die zijn allemaal geïnstalleerd.