[java] JBuilder 7.0 binnenkort beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Topicstarter
Ik weet niet hoe ze het doen, maar JBuilder 7 zal binnenkort verkrijgbaar zijn :)

er zijn weer wat interessante dingen toegevoegd en bestaande dingen verbeterd als we borland moet geloven.
( http://www.borland.com/jbuilder/pdf/jb7_whatsnew.pdf )Aangezien ik JBuilder 6 de beste IDE tot op heden vind verwacht ik veel van #7

op naar de 10 zal ik maar zeggen ;)

edit: zo beter?

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Hoera :)
Hoop dat ie ook weer gratis is voor den armlastigen mensch.

Wat een vreemde url trouwens. :P

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 21:52
Kewl :) Die gaat * MisterData eens even downloaden :) Heb het altijd al jammer gevonden dat ANT niet werd ondersteund in zowel CodeGuide als in JBuilder.
wasigh @ javahova :En natuurlijk de ondersteuning van het assert keyword
Assert werd in JBuilder6 ook al ondersteund hoor ;) alleen moet je het daar aanzetten. Als je wil weten wat het is dan verwijs ik je naar Javaworld. Die hebben daar redelijk goede artikelen over Generics en Assert. Veel plezier :7

Verwijderd

Hmm, maar eens downloaden dan. Het moet wel verdomde verbeterd zijn wil het mij bij IntelliJ IDEA wegkrijgen ;)

Verwijderd

En ik denken dat MS snel updates kon uitbrengen, Borland kan het 10x zo snel :P.

Hopelijk is de boel nu wat sneller en intuitiver (:?) geworden, want dat vind ik toch de grootste nadelen van de oudere versies. Als je JBuilder vergelijkt met VS.Net dan zie je toch heel veel (grote en kleine) verschillen die van VS.Net een perfecte IDE maken, en JBuilder toch doen verbleken...

Maar da's mijn mening :).

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Topicstarter
Op zondag 16 juni 2002 10:48 schreef KoenM het volgende:
En ik denken dat MS snel updates kon uitbrengen, Borland kan het 10x zo snel :P.

Hopelijk is de boel nu wat sneller en intuitiver (:?) geworden, want dat vind ik toch de grootste nadelen van de oudere versies. Als je JBuilder vergelijkt met VS.Net dan zie je toch heel veel (grote en kleine) verschillen die van VS.Net een perfecte IDE maken, en JBuilder toch doen verbleken...

Maar da's mijn mening :).
Ik werk al vanaf versie 1 met Jbuilder en het is zo'n beetje mijn 2e natuur geworden :) ik kan alles blind vinden :)

• MisterData
Op zondag 16 juni 2002 12:15 schreef wasigh het volgende:

[..]

Ik werk al vanaf versie 1 met Jbuilder en het is zo'n beetje mijn 2e natuur geworden :) ik kan alles blind vinden :)
Kwestie van wennen IMHO :)

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Op zondag 16 juni 2002 09:36 schreef MisterData het volgende:
Kewl :) Die gaat * MisterData eens even downloaden :) Heb het altijd al jammer gevonden dat ANT niet werd ondersteund in zowel CodeGuide als in JBuilder.
Moet je ff versie 4 proberen van CodeGuide. Die kan het wel, alhoewel het onder IDEA veel beter wordt ondersteund.

Verwijderd

JBuilder = knippen en plakken :)

• MisterData
Op zondag 16 juni 2002 23:27 schreef Alarmnummer het volgende:

[..]

Moet je ff versie 4 proberen van CodeGuide. Die kan het wel, alhoewel het onder IDEA veel beter wordt ondersteund.
Ik gebruik al lang geen CodeGuide meer, omdat JBuilder gewoon een stukje meer kan, en dan vooral op het gebied van J2EE en JSP. Maar als ik tijd heb zal ik CodeGuide 4 wel es proberen :) Die had trouwens wel een soort realtime-codechecker die errug handig was (met van die rode lijntjes) dat is het enige wat ik eruit mis :)

• Alarmnummer

Alarmnummer

-= Tja =-

Ik ben nu helemaal overgestapt op IDEA. Das nog een stuk beter dan Codeguide. Codeguide blijft met de ontwikkelingen tov IDEA erg achter.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op maandag 17 juni 2002 18:55 schreef Alarmnummer het volgende:
Ik ben nu helemaal overgestapt op IDEA. Das nog een stuk beter dan Codeguide. Codeguide blijft met de ontwikkelingen tov IDEA erg achter.
* Glimi ook over naar IntelliJ Idea. Als je eenmaal over bent.... :)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Topicstarter
Ik ben op het moment JBuilder 7 aan het downloaden, hij is nu dus echt beschikbaar ;)

Verwijderd

Op zondag 30 juni 2002 00:11 schreef wasigh het volgende:
Ik ben op het moment JBuilder 7 aan het downloaden, hij is nu dus echt beschikbaar ;)
Ik heb 'm dus al, en het ziet er allemaal wat gelikter uit dan bij versie 6. Ook loopt het allemaal wat vlotter, qua compile en debuggen dan. Verder zijn er enkele leuke wizards toegevoegd zoals, de Native Executable Builder wizard, waarmee je dus executables voor alle operating systemen een executable kan maken, erg makkelijk aangezien ik Suse draai en XP! :)

• Alarmnummer

Alarmnummer

-= Tja =-

Op woensdag 03 juli 2002 13:54 schreef Cancerman het volgende:

[..]
de Native Executable Builder wizard, waarmee je dus executables voor alle operating systemen een executable kan maken, erg makkelijk aangezien ik Suse draai en XP! :)
Kijk.. dit is nou erugh handig. Mensen willen geen vieze jar of bat file zien, maar een exe. :) Dit vind ik dus een zeer goeie uitbreiding van JBuilder. Ik hoop dat ze dat ding freeware maken, zodat we hem met zijn allen kunnen gebruiken. *gebruikt geen JBuilder*

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

ongelovelijk offtopic: wasigh, ik had ongelijk, ze geeft geen feestje, ze gaat naar sensation :o |:(
Pagina: 1