hoe flush vanaf ik een off-line pc?

Pagina: 1
Acties:

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 19:59
ik heb al een paar dagen een nieuwe Duron pc als tweede pc boven op m'n kamer staan. Deze pc is niet verbonden met een netwerk of modem.

hoe kan ik nu flushen? telkens met een flopje heen en weer sjouwen tussen mijn pc en de andere pc met modem??

Die pc met modem staat trouwens ook te grazen.

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

Verwijderd

jah dat is de enige mogelijkheid :P of je moet gewoon een netwerk bouwen tussen de 2 pc's :?

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 19:59
Kan je misschien wat meer in Details treden?

Het lijkt mij dat als je de buff-in file van de ene pc kopieert en die op de andere pc aan je koetje voert, dat er 2 pc's met dezelfde blokjes zitten te werken!

hoe los ik dit op?

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

Verwijderd

je kopiert de buff-in met modem naar flop dan del je hem op modemmer en fetch hij daar opnieuw dus nieuwe wu's dan gooi je als de wu's klaar zijn die op de flop stonden op de modemmer en gaat je flushen enz. :P

ik wete het is een pokke werk :(

Verwijderd

Ik zou gewoon een netwerk bouwen..
Koop voor 40,- per stuk 2 netwerkkaarten (realtek rewls:) ) en een kabeltje van een paar meter en hoppza alles opgelost en je kan nog lekker gamen ook (als je er van houd natuurlijk en de pc's geschikt zijn)

Niet teveel gamen trouwens! Anders gaan de koeien niet zo goed (ga maar simcity of pacmen spelen ofzow) :)