Internet probleem (usb modem)

Pagina: 1
Acties:

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:24
ik heb een Alcatel modem ( SpeedTouch USB )

om de zoveel tijd verschilt van een kwartier tot 2 uur wordt mijn verbinding platgelecht de snelheden lopen dan langzaam naar beneden tot er niets meer over is, en dan kan ik niet meer op internet komen en dan moet ik rebooten .
in windows 98 kon ik mijn verbinding met gemak een week aanhouden(langer niet geprobeert) maar in windows XP dus niet,
heeft iemand sugesties of kan mij vertellen waar ik een wanadoo online helpdesk kan bereiken (ik ga niet bellen heb ik al een keer gedaan zat twee a drie uur te wachten )

Verwijderd

Mischien nieuwe drivers downloaden, hielp bij mij iig toen mijn vebinding af en toe wegviel.

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 23:35 schreef sbmuc het volgende:
ik heb een Alcatel modem ( SpeedTouch USB )

om de zoveel tijd verschilt van een kwartier tot 2 uur wordt mijn verbinding platgelecht de snelheden lopen dan langzaam naar beneden tot er niets meer over is, en dan kan ik niet meer op internet komen en dan moet ik rebooten .
in windows 98 kon ik mijn verbinding met gemak een week aanhouden(langer niet geprobeert) maar in windows XP dus niet,
heeft iemand sugesties of kan mij vertellen waar ik een wanadoo online helpdesk kan bereiken (ik ga niet bellen heb ik al een keer gedaan zat twee a drie uur te wachten )
Wanadoo Sucks, heb ik ook , en 56k6 sucks ook, heb ik dus ook, ik leef met je mee

• sbmuc
het alcatel usb icoontje wordt geel na een tijdje en dan licht mijn verbinding plat, en die drivers op http://www.speedtouchdsl.com/support.htm verhelpen het probleem niet bij mij mischien zijn er ergens anders drivers die het wel verhelpen ?

• sbmuc
ik had ergens gehoort dat je je support voor usb mouse/keybord moets uitzetten maar waar kan ik dat dan doen (ik weet het het is een stomme noob vraag, maar ik weet het echt niet)

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

je computer trekt dat ding duidelijk niet, hij krijgt te weinig stroom, of je USB poort is overbelast door andere USB apparaten. Een USB hub met externe voeding kan dit probleem (stroom) oplossen.

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

Op zondag 16 juni 2002 00:01 schreef sbmuc het volgende:
ik had ergens gehoort dat je je support voor usb mouse/keybord moets uitzetten maar waar kan ik dat dan doen (ik weet het het is een stomme noob vraag, maar ik weet het echt niet)
dit stel je in in de bios
staat meestal bij de 'onboard usb enable'in de buurt
kan ook USB legacy support heten
lees ook dit:
http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=421

eerst kijken dan zeiken

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

Jij noemt een URL, daar heb ik ze niet gehaald meen ik, maar op www.mxstream.nl , die drivers hielpen bij mij in ieder geval, succes!

Dividend for Starters

Verwijderd

Ik heb niet zoveel zinnigs te zeggen over dit onderwerp behalve dat ik al een hele tijd dat modem gebruik met zowel win98, win ME en WinXP. Ik heb nooit problemen gehad of kunst en vliegwerk moeten uithalen om het te laten werken. Down de laatste drivers en go. Die modem is best OK.

• sbmuc
"ivoB" volgens mij heb jij gelijk want hij gaat ook totaly random uit (kwa tijd dan) en hij gaat alleen uit als ik zwaar aan het downloaden ben, de usb modem gaat helemaal uit, geen lightjes branden dan meer.

hoe duur is zo'n usb hub dan ???
of kan ik anders, zo'n usb uitbrijdingskaart gebruiken???

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Ai Ai, dat probleem heb ik dus ook gehad met mij 128K Dynalink USB modem.. Rommel is het, haal gewoon een intern modem voor 25 euro en je bent van het gezeik af..

[offtoppic] Gelukkig heb ik Kabel >:) [/offtopic]

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Op zondag 16 juni 2002 19:35 schreef Keesr het volgende:
Ai Ai, dat probleem heb ik dus ook gehad met mij 128K Dynalink USB modem.. Rommel is het, haal gewoon een intern modem voor 25 euro en je bent van het gezeik af..

[offtoppic] Gelukkig heb ik Kabel >:) [/offtopic]
Uhm, hij heeft het over ADSL |:(
Ik denk voor meer info www.mxstream.nl :)

[/offtopic] Sjees wat is het warm hier! 33+ graden B-)[offtopic]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

tis ech warm :( :)
/me is ook een gelukkige Kabelinternetter

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik weet niet waardoor het komt, dus ik heb geen oplossing om de oorzaak te verhelpen. Het is volgens mij wel zo dat je geen reboot nodig hebt. Je kan gewoon de stekker van de usb modem er even uit halen, en er weer in doen. Dit verhelpt het gevolg volgens mij wel. (zij het dan voor een tijdje, totdat je het weet moet doen ;( )

System Specs

Pagina: 1