Ik heb op een oude Compaq Prosignia pentium 150 MHz computer een UT dedicated server geinstalleerd. Nu heb ik echter het probleem dat als ik met een client in probeer te loggen de downloadsnelheid (van ut-server naar client) van levels heel traag is. Tevens als ik een level ga spelen op die server, dan verschijnt zodra ik in het level kom rechts in het midden een rood no-connection icoontje maar mijn traffic lampje van mijn HUB brand onafgebroken, dus er is continue dataverkeer. Hoe kan ik zorgen dat alles lekker loopt, dus snel levels kunnen downen van mijn server (ik wil geen redirection gebruiken) en wel gewoon mijn verbinding tijdens het spelen behouden.
Servercomponenten:
Model: Compaq Prosignia 500
CPU: Intel Pentium 150 MHz
RAM: 56 MB EDO/FP
4x 2,1 GB SCSI 10.000 RPM harde schijven.
100 MBit netwerkkaart aangesloten op een 10 MBit netwerk.
Op de server maak ik gebruik van UnrealTournament.ini in plaats van de zelfgemaakte server1.ini.
Ik heb al zitten klooien met die ClientMaxRate etc. maar ik weet niet precies wat die getallen nu aanduiden. Zijn dat kb/s, Bytes/s, bit/s???
Ik weet dus ook niet precies wat ik daar in moet vullen om een zo snel mogelijke verbinding te krijgen.
HELP!
Servercomponenten:
Model: Compaq Prosignia 500
CPU: Intel Pentium 150 MHz
RAM: 56 MB EDO/FP
4x 2,1 GB SCSI 10.000 RPM harde schijven.
100 MBit netwerkkaart aangesloten op een 10 MBit netwerk.
Op de server maak ik gebruik van UnrealTournament.ini in plaats van de zelfgemaakte server1.ini.
Ik heb al zitten klooien met die ClientMaxRate etc. maar ik weet niet precies wat die getallen nu aanduiden. Zijn dat kb/s, Bytes/s, bit/s???
Ik weet dus ook niet precies wat ik daar in moet vullen om een zo snel mogelijke verbinding te krijgen.
HELP!
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features