Toon posts:

case spuiten

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he ik wil mn case goud gaan spuiten.....eerste keer modden :p.....maar moet je de kast dan eerst nog voorbehandelen met iets of kan het meteen erop.

En meot het speciale verf zijn, want ik het hiet nog een griffiti spuitbus in het goud liggen.

Verwijderd

als je in de faq kijkt zie je precies welke behandeling je case nodig heeft om hem mooi te spuiten maar begin maar met schuren en in de grond te zetten daarna kan je gaan spuiten en eventueel nog wat vernis er over. *D

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 14:44
Ik heb zelf geen grond laag gebruikt maar wel eerst de plaat even afgenomen met wasbezine. Dat is het namelijk vet vrij temaken. Zou toch zonder zijn als de verf begon te bladeren...

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Op zaterdag 15 juni 2002 23:21 schreef The_Greater het volgende:
Ik heb zelf geen grond laag gebruikt maar wel eerst de plaat even afgenomen met wasbezine. Dat is het namelijk vet vrij temaken. Zou toch zonder zijn als de verf begon te bladeren...
Ja en vergeet niet dat je er niet met sleutels moet langs krassen!

(of hoe had jij die krassen ookal weer opgelopen?)

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

en vergeet niet dat je, als je met metallic lak werkt, je de zaak moet afwerken met blanke lak...dit kan je trouwens ook allemaal in de FAQ vinden. Veel succes en post je pics.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 23:04

Pubbert

random gestoord

dat weten ze in een verfwinkel meestal ook wel, daar zou ik het gewoon ff vragen :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Nat schuren! Daar word ie zuper glad van!

Daarna een laagje of 3 verf, goed laten drogen tussendoor, dan weer nat schuren en dan de laatste laag. evt. nog een laag lak erover :9~

Verwijderd

Nat schuren met waterproof grain 600..... Ben je wel ff bezig, maar dan polijst je 'm helemaal glad.

Eventueel kun je spuitplamuur gebruiken als primer om oneffenheden weg te krijgen. Ik geloof dat die tip niet in de FAQ staat.

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38

decramy

root@birdie:~#

Op zondag 16 juni 2002 16:40 schreef RopStop het volgende:
Nat schuren met waterproof grain 600.....
400 ook goed?

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Verwijderd

Hehe. Uiteraard.

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38

decramy

root@birdie:~#

mooi -> die hebben ze bij de GAMMEL :)

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:09
hmm, heb em laatt alleen ff schoongemaakt met Amonia (jezus wat stinkt dat spul).

Ja als je het echt netjes wilt hebben ff schuren en na afloop ff lakken ;)

Feyenoord!

Verwijderd

iok zou iig een primer gebruiken als voorbehandeling.. anders bladdert de verf eraf..

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00
Op zondag 16 juni 2002 18:46 schreef johndope het volgende:
iok zou iig een primer gebruiken als voorbehandeling.. anders bladdert de verf eraf..
Zeker van je zaak? Zelf mn eerste kast alleen maar geschuurd, geen primer gebruikt, en de verf zit er na een half jaartje nog netjes op. Of hoe lang duurt dat eik?

Topicstarter: griffiti verf bij de London weg? * FragFrog ook nl *D

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Een opgeschuurde vorige verflaag dient ook gewoon als primer.

Plastic kan echter nog wel wat primer gebruiken.

Verwijderd

(OCE)FAQ-vraag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.