uitzetten met USB apparaat

Pagina: 1
Acties:

• The_Eternal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-10-2025
Ik krijg het niet voor mekaar om mijn laptop (medion laptop aldi, 2ghz geval). uit te krijgen nadat ik een usb apparaat aan heb gekoppeld. als ik het apparaat weer loskoppel sluit ie weer wel normaal af. anders blijftie gewoon hangen bij het uitzetten...

Ik heb al op dit probleem gezocht maar kon het niet vinden. dus als er al een topic over bestaat post die hier dan ff aub..

Uhm... ja

Verwijderd

Wat voor USB apparaat is het?

Bij een digicam zou je deze mischien eerst moeten uninstallen voor dat je hem er uit haalt en mischien ook wel om aftesluiten.

• The_Eternal
2 apparaten. ik heb het met muis en wacom tablet getest.. bij beide kan ik um gewoon niet meer afsluiten...

Uhm... ja

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

knopje gewoon 8 seconden indrukken, als dat niet werkt heb je altijd nog de hamer.

Welk OS heb je?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• The_Eternal
ik weet ook wel dat dat kan.. maar denk je echt dat ik daar elke keer zin in heb ;) (LUI) ;)
draai XP (ja pfff. ik weet ut :P)

maar ik wil ut gewoon ff oplossen..

Uhm... ja

• The_Eternal
^^^

Uhm... ja

• The_Eternal
Ik heb het probleem al 'opgelost' de xp drivers voor het modem conflicteren met die van de usb poorten. dus hebbik die ff disabled.. tot er nieuwe goed werkende drivers zijn.

Uhm... ja

• The_Eternal
Ok het probleem is nu compleet opgelost. goed werkende driver gevonden etc... yay ;)

Uhm... ja

Pagina: 1