Ik heb in het verre verleden een HP 9310 fikker gekocht. Hierbij werd tevens een cd'tje meegeleverd met o.a. easy cd creator.
Bij de installatie van deze cd wordt ook een hp tooltje op mijn compu gezet die mij de mogelijkheid bood om te zien hoeveel brand uren de brander gemaakt heeft en tevens kon ik zien hoe lang mijn fikker al onder stroom heeft gestaan (oftewel hoe lang heeft mijn compu aangestaan), dit tooltje is van HP
Ik heb (rukker die ik ben) dit cd'tje weggegooid omdat deze Easy Cd Creator niet ging werken onder XP
Mijn vraag waar kan ik dit tooltje vinden?
Ik heb de website van HP gechecked.... NIETS
HP FTP site doorgevroed.... maar welke file is wat..hmm?
GOT afgezocht maar helaas niets gevonden...
Google... maar de juiste zoektermen voor dit tooltje?
Bij de installatie van deze cd wordt ook een hp tooltje op mijn compu gezet die mij de mogelijkheid bood om te zien hoeveel brand uren de brander gemaakt heeft en tevens kon ik zien hoe lang mijn fikker al onder stroom heeft gestaan (oftewel hoe lang heeft mijn compu aangestaan), dit tooltje is van HP
Ik heb (rukker die ik ben) dit cd'tje weggegooid omdat deze Easy Cd Creator niet ging werken onder XP
Mijn vraag waar kan ik dit tooltje vinden?
Ik heb de website van HP gechecked.... NIETS
HP FTP site doorgevroed.... maar welke file is wat..hmm?
GOT afgezocht maar helaas niets gevonden...
Google... maar de juiste zoektermen voor dit tooltje?
Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag