Toon posts:

wat vinden jullie van de monkey island 4 demo?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik vind hem zelf wel kewl maar snap er niet zo veel van :(

wat mot je doen?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Em uitspelen..
Faq kan je op de site van LucasArts vinden..

Verwijderd

Ik vond het in eerste instantie jammer dat MI dezelfde weg als Grim Fandango, 3D polygonen ipv 2D tekeningen zeg maar.

De demo valt me allerminst tegen. Zit er eigenlijk prima uit. Zeker gecombineerd met het MI verhaal kan dit een topper zijn.

Tom

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 12:18

Halfkakkende

Vandring

Ik kan hem niet downloaden hij zegt overal connection refused :( dus ik moet nog even geduld hebben :) ik hoop wel dat de humor hetzelfde is gebleven als in deel 1,2 en 3.

MUZIEK!

Verwijderd

Dat heb ik ook de hele tijd, 'site refused to accept connection' :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

• Halfkakkende

Halfkakkende

Vandring

Ik heb hem zojuist heel kort gespeeld en MAN! wat is dat mooi! ik dacht dat die 3d shit alles zou verpesten maar het is beter! erg sterk spel!

MUZIEK!

• Tim

Tim

Met FSAA ziet er nog beter uit! :)

• Halfkakkende

Halfkakkende

Vandring

Dat kan ik niet met mijn viper 550 :(

MUZIEK!

Verwijderd

monkey island

das lang gelden :)

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Ik heb volgens mij een vette bug gevonden.

Als je op een gegeven moment met die dartplayers in de bar staat te praten en je challanged ze de hele tijd om ergens naar te gooien, dan kan je ook zeggen
"I bet you can't hit that guy over there"
Dan gooien ze maar vervolgens blijft iedereen gewoon stilstaan en gebeurt er verder niets

Verder vind ik de controls nogal vaag, het lijkt wel of je totaal geen items kan krijgen

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• Halfkakkende

Halfkakkende

Vandring

Bij mij komt dat pijltje op de camera en komen er barsten in. dan valt het pijltje naar beneden en dan blijft die camera positie barsten houden :) ik vind em wel cool :)

MUZIEK!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

Pracht spelleke als hij uitkomt koop ik hem zeker.

Heb wel iets irritants gekregen. Ik wilde weer terug gaan naar die vent bij de katapult maar stond toen verkeerd of zo want dat ventje bleef steken en hij pikte ctrl-alt-del niet eens meer. Nou ja als ik van werk af ben over 1,5 uur dan ga ik hem eens uitspelen. (alhoewel dat armpje drukken nog ff goed moet leren:))

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Topicstarter
jah wel een leuk spel
maarja nou heb ik die demo van monkey island 1 gespeelt en die vond ik wel wat leuk

nou is de vraag:weten jullie hoe duur deel 1 of 2 in de winkel is??????/

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Gewoon is proberen te downloaden op die adres:

http://www.3dfiles.com

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

hijs cool, maar zo kort...:(

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Topicstarter
monkey island 3 demo heb ik gespeelt sorry dat ik deel 1 zei

maar hoe duur is deel 3 nu in de winkel????;)

• Tim

Tim

De controls zijn wel bagger zeg..

Verwijderd

Topicstarter
hmm dat moet wennen ;)

• Tim

Tim

Ik kan niet wachten tot ik de volle versie heb! Deze was veel te kort..

Verwijderd

Topicstarter
nee het lijkt me ook kewl!

maar waneer komt ie uit?

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
zeker cool, en de humor is als vanouds...

alleen crashed ie bij mij op opengl (op ProphetII MX)
zowel met drivers 5.30a(Hercules) als nvidia det3 drivers 6.31 en 6.34
meer mensen last van? niet dat het uitmaakt, gewoon op D3D uitgespeeld...

en geforce2: Monkey Island 2 kan je 'gewoon' via lucasarts site bestellen($20, beetje veel): LucasArts Classics
Monkey Island 1 zou daar ook bij moeten staan, maar die zie ik niet...

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Die controls zijn zo bagger dat ik eerst die readme file moest doorlezen voordat ik door had wat te doen, dat gebeurt me normaal nooit.
Eerst kon ik het spel ook niet uitspelen omdat ik niet wist dat je iets kon oppakken en dat je een inventory had

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

Topicstarter
ja maar als je 1 keer de constrols weet vind je het niet meer bagger

• Tim

Tim

Nou, de controls van Grim Fandango waren toch een stuk makkelijker!

Als je dan op boven druktje liep ie van de camera af en naar beneden was er naar toe..
Werk een stuk sneller dan dit, want nu moet je eerst helemaal omdraaien.. Maar ik naam aan dat ze die optie ook wel in het origineel stoppen..

Koop hem toch wel :P

Verwijderd

Bij mij zijn de teksten waaruit je kan kiezen in een conversatie niet te zien.

Moet ik een beetje gaan gokken wat ik zeg...

Verwijderd

Topicstarter
bij mij zie je de teksten goed(Gf2 mX)

ik ga hem denk ik wel halen als ie uit is
maar het probleem is datr ik nog nooit een
monkey island deel heb gespeelt alleen maar de demo's in deze demo praat je met 2 mensen die in het vorige deel ook meespeelden maar ik weet niets van hun zeg maar ...

Verwijderd

Alles werkt hier gewoon zoals het hoort, en kopen doe ik um zeker! Al weet ik niet of de GrimFandango look wel zo veel beter is, het spel spelen met de muis alleen vond ik altijd wel zo relaxed. Het zal wel weer wennen, deed het bij Grom ook.

Ik ben alleen bang dat dit de laatste in de serie van MI wordt, zeker nu de ontwerpers/scriptschrijvers weg zijn bij LA... :(

Verwijderd

De Grim engine was echt perfekt voor Grim Fandango i.v.m. de 3d ge-pre-renderde achtergronden, maar met Monkey Island is dat toch wat minder (ivm met cartoony look), zelf had ik liever de MI-3 engine, maar none the less heeft lucasarts het weer aardig geflikt, how do they do it :9

Ik vind de demo wel kewl, alleen wat kort voor 120 MB :(

Alleen snap ik niet waarom ze het niet op 1024x768 maken, iedereen heeft onderhand toch wel een redelijke videokaart en 20FPS is genoeg, zelf een TNT kan dat makkelijk aan :P Ziet er wel minder uit op mijn 22" (Iiyama Vision Master Pro 510 :P sorry moest het zeggen :9) al die jagged edges..

Hehehe die gast die in de SCUMM bar daar in de hoek zit die niet verder komt dan prxc balzac cousteau zeggen, ik moest me rot laggen, weenie waarom, mischien 1 grammetje hash teveel op t moment :)

Verwijderd

Topicstarter
hahah:) ja leuke demo zekers wel ja ;)
maarja ik heb de demo nog niet uitgespeelt omdat ik het niet zo vaak speel maar het is echt een kewl spel

alleen van mij mochten de poppetje nog wel wat scherper eruit zien je ziet nog allemaal karteltjes zeg maar vooral als ze bewegen;)
ach wat zeur ik ook spelen dat ding en let niet op de grafhics maar op de game zelf :)

Verwijderd

Ja, de demo was erg mooi. Leuk dat Meelee(tm) Island weer precies hetzelfde is als in Monkey Island 1. Echt een goed spel.

(een bug die ik vond was dat toen ik bij dat ventje naast die kattapult in de weg ging staan, hij als een gek begon te haperen/trillen)

Voor de rest is de humor lekker dezelfde stijl gebleven als de vorige delen. Ik verheug me al op het hele spel :)

Verwijderd

Topicstarter
me 2 ..

waneer komt ie uit??

;)

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 21:05
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>(een bug die ik vond was dat toen ik bij dat ventje naast die kattapult in de weg ging staan, hij als een gek begon te haperen/trillen)[/quote]Dat had ik ook! als je dat hebt kun je het dus niet meer uitspelen :)
Zitten veel meer bugs in hoor. Moet je maar es bij dat darten letten. laat em 1 op de skull gooien en 2 in het dartbord. dan laat em op de ballon gooien, en hij pakt zomaar uit het niets een pijltje :)
Wedde dat ze dat niet fixen in de full version!
Pagina: 1