Verwijderd
De demo valt me allerminst tegen. Zit er eigenlijk prima uit. Zeker gecombineerd met het MI verhaal kan dit een topper zijn.
Tom
Als je op een gegeven moment met die dartplayers in de bar staat te praten en je challanged ze de hele tijd om ergens naar te gooien, dan kan je ook zeggen
"I bet you can't hit that guy over there"
Dan gooien ze maar vervolgens blijft iedereen gewoon stilstaan en gebeurt er verder niets
Verder vind ik de controls nogal vaag, het lijkt wel of je totaal geen items kan krijgen
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Heb wel iets irritants gekregen. Ik wilde weer terug gaan naar die vent bij de katapult maar stond toen verkeerd of zo want dat ventje bleef steken en hij pikte ctrl-alt-del niet eens meer. Nou ja als ik van werk af ben over 1,5 uur dan ga ik hem eens uitspelen. (alhoewel dat armpje drukken nog ff goed moet leren:))
If nothing is written below, I was the last to reply...
maarja nou heb ik die demo van monkey island 1 gespeelt en die vond ik wel wat leuk
nou is de vraag:weten jullie hoe duur deel 1 of 2 in de winkel is??????/
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
maar hoe duur is deel 3 nu in de winkel????
alleen crashed ie bij mij op opengl (op ProphetII MX)
zowel met drivers 5.30a(Hercules) als nvidia det3 drivers 6.31 en 6.34
meer mensen last van? niet dat het uitmaakt, gewoon op D3D uitgespeeld...
en geforce2: Monkey Island 2 kan je 'gewoon' via lucasarts site bestellen($20, beetje veel): LucasArts Classics
Monkey Island 1 zou daar ook bij moeten staan, maar die zie ik niet...
Eerst kon ik het spel ook niet uitspelen omdat ik niet wist dat je iets kon oppakken en dat je een inventory had
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Als je dan op boven druktje liep ie van de camera af en naar beneden was er naar toe..
Werk een stuk sneller dan dit, want nu moet je eerst helemaal omdraaien.. Maar ik naam aan dat ze die optie ook wel in het origineel stoppen..
Koop hem toch wel
Verwijderd
Moet ik een beetje gaan gokken wat ik zeg...
ik ga hem denk ik wel halen als ie uit is
maar het probleem is datr ik nog nooit een
monkey island deel heb gespeelt alleen maar de demo's in deze demo praat je met 2 mensen die in het vorige deel ook meespeelden maar ik weet niets van hun zeg maar ...
Verwijderd
Ik ben alleen bang dat dit de laatste in de serie van MI wordt, zeker nu de ontwerpers/scriptschrijvers weg zijn bij LA...
Verwijderd
Ik vind de demo wel kewl, alleen wat kort voor 120 MB
Alleen snap ik niet waarom ze het niet op 1024x768 maken, iedereen heeft onderhand toch wel een redelijke videokaart en 20FPS is genoeg, zelf een TNT kan dat makkelijk aan
Hehehe die gast die in de SCUMM bar daar in de hoek zit die niet verder komt dan prxc balzac cousteau zeggen, ik moest me rot laggen, weenie waarom, mischien 1 grammetje hash teveel op t moment
maarja ik heb de demo nog niet uitgespeelt omdat ik het niet zo vaak speel maar het is echt een kewl spel
alleen van mij mochten de poppetje nog wel wat scherper eruit zien je ziet nog allemaal karteltjes zeg maar vooral als ze bewegen;)
ach wat zeur ik ook spelen dat ding en let niet op de grafhics maar op de game zelf
Verwijderd
(een bug die ik vond was dat toen ik bij dat ventje naast die kattapult in de weg ging staan, hij als een gek begon te haperen/trillen)
Voor de rest is de humor lekker dezelfde stijl gebleven als de vorige delen. Ik verheug me al op het hele spel
Zitten veel meer bugs in hoor. Moet je maar es bij dat darten letten. laat em 1 op de skull gooien en 2 in het dartbord. dan laat em op de ballon gooien, en hij pakt zomaar uit het niets een pijltje
Wedde dat ze dat niet fixen in de full version!