Toon posts:

Winroute of Sygate?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht mijn probleem met winroute opgelost te hebben...maar niet dus.

(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/524213/1?limit=25)

Ik heb dus het maximale (Bij Maximum Nat connections per PC) veranderd van 128 naar 1000...toen ik zag dat ik met een serverlist binnenhalen meer dan 1000 connections open had staan, heb ik het veranderd naar 5000.

Maar nog steeds blijft winroute heel internet dichtgooien bij meer dan 1400 connections... In principe is dat maar een half minuutje...want als je 'm uitzet dan gaat ie gewoon naar 0 connections..maar ik vraag me dus af, doet Sygate dit ook?
Of een wingate?

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 20:02
Wat bedoel je met 'Server list' binnenhalen ?
Doe je dit met een 'IE browser' functie of met een of ander programma, zo ja welk ?

Als het client programma de sockets niet vrijgeeft, zal Sygate/Winroute dat natuurlijk (los gezien van een timeout limiet) ook niet doen.

Wingate, = een proxy server, zou ik zowiezo niet nemen omdat die (uit eigen ervaring) gewoon veel problemen heeft met IPbuffers vrijgeven. Dagelijks moest ik de service restarten omdat na verloop van tijd 'out of winsockets' problemen optraden. Met Winroute en Sygate heb ik zeer goede ervaringen. Alle problemen (vnl. bij Win9x) heb ik uiteindelijk en definitief opgelost door gewoon een dedicated router te gebruiken.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results