20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
|>
Jammer...Op zaterdag 15 juni 2002 21:40 schreef Jackabuzah het volgende:
Volgens mij niet.. Ik zie alleen het nut van een Gator lite niet in.
Nut: Gemak dient de mens... Je hoeft t 1x in te vullen, en voortaan op "fill in" te rammen
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
|>
Kijk -> dat bedoel ik...Op zaterdag 15 juni 2002 21:43 schreef Jackabuzah het volgende:
Zodat ze jouw wachtwoorden en vele andere zaken weten.
Juist GEEN spyware...
Ja... En als ik dat nou es NIET kanOp zaterdag 15 juni 2002 21:43 schreef Jackabuzah het volgende:
volgens mij kun je beter zelf zo'n programma zelf schrijven.

Die onthoud alleen m`n inlog w8woorden... En niet m`n naam, username, email etc...Op zaterdag 15 juni 2002 21:43 schreef Jackabuzah het volgende:
Of de standaard feature in IE gebruiken

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Kalm aan hoor....;). Ik denk dat ie er dus niet is. En je iets anders zult moeten gebruiken.Op zaterdag 15 juni 2002 21:50 schreef -Marshal- het volgende:
Daarom zoekt die ook een Lite versie
|>
Verwijderd
Dat programma is niets anders dan een privacy gat in je PC.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
al m`n w8woorden onthoud k wel...Op zaterdag 15 juni 2002 21:52 schreef db het volgende:
Dan schrijf je je wachtwoordjes op een post-it en plak je die op je monitor zoals iedereen.
Maar k ben te lui om iedere keer bij het reggen bij iets alles helemaal in te typen
En daarom zoek ik een LITEOp zaterdag 15 juni 2002 21:55 schreef Tyrian het volgende:
Zelfs wanneer je je wachtwoorden in de HK post staan ze veiliger dan bij Gator.
Dat programma is niets anders dan een privacy gat in je PC.

praat ik spaans?
Nee, maar dat moest er gewoon even uit.Op zaterdag 15 juni 2002 21:56 schreef decramy het volgende:
[..]
En daarom zoek ik een LITE
praat ik spaans?
Het zal trouwens niet makkelijk zijn om van dat programma een lite versie te maken. Het is namelijk zelf spyware, en niet een programma waaraan spyware van derden aangekoppeld is zoals het geval is met bijvoorbeeld Kazaa.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
TNX!